Show hier je corsa

Forumindex Forums Modellen Corsa Show hier je corsa

25 berichten aan het bekijken - 3,101 tot 3,125 (van in totaal 7,308)
  • Auteur

even nieuwe verlaging dus look, weer met zwart staal omdat me andere velgen niet meer in de wielkasten passen king:

rij nog met toyo proxis ts1 195/50/15 voor, en 45ers bral achter. maar daar komen morgen ook gewoon 50ers om :)

Poe erg laag zal het gedrag op het circuit wel tengoede komen!

Vraag me af of je hier nou ook meer grip mij krijgt bij het draggen?!

SW16V -> :wors i love it!!!! :afro

corsa is gespoten alles in kleur

nu nog 14 inch en schoevensetje

gr kapelleboer

Ziet er goed uit hoor :thumbup

origineel gepost door Dennis-Corsa-B

origineel gepost door Hylos
    Dit is mijn Corsa, ik heb hem zo gekocht.. verder zelf niks mee gedaan dus. :P

[img]plaatje[/img]

wel plannen ermee of laat je hem zo vind alleen jmmr dat hij rood is is niet echt mijn kleur is een echte poets auto rood :P

Ik doe er verder niks mee, vind het zonde er nog meer geld in te steken, zo geweldig is het oude beestje niet meer. Ach ja en de kleur.. hij is zowat meer roze dan rood op sommige plekken. :P

@ Hylos: JAH poetsen dan! :P

origineel gepost door carboncorsa
    zo man!!:thumbup
    “The Good Old Days”
    Sport Corsa Club Belgie:afro van koen en de Bende.

PVG-Europe voor terug:P

ja waren me broer en ik lid van me broer heeft mijn grijse corsa over genomen ik heb de zwarte die staat er naast king:

ik heb er ook een paar jaar gezeten. ik kan me jullie nog voor me halen.
    Rotterdam toch?.

origineel gepost door sw16v
    even nieuwe verlaging dus look, weer met zwart staal omdat me andere velgen niet meer in de wielkasten passen king:

rij nog met toyo proxis ts1 195/50/15 voor, en 45ers bral achter. maar daar komen morgen ook gewoon 50ers om :)

Je hebt links- en rechtsachter verschillende banden pik. :P Nee, maar staat vet man. :thumbup Alleen achter ff wat lager nu. ;)

ja stond ook in de text er onder, morgen andere bandjes daarvoor ;)

vanmiddag ook ff setje astra G doppen gehaald. en zitten er ook al onder natuurlijk :jerry

ja stond ook in de text er onder, morgen andere bandjes daarvoor ;)

vanmiddag ook ff setje astra G doppen gehaald. en zitten er ook al onder natuurlijk :jerry

Nee. :jerry Staat alleen dat je achter 45 bral eronder had, dus niet verschillende types banden links en rechts. :vertag;) Maar goed, staat altijd vet Astra G doppen. :thumbup

“The Good Old Days”

ja waren me broer en ik lid van me broer heeft mijn grijse corsa over genomen ik heb de zwarte die staat er naast king:

Rotterdam toch?.

ja me broer nog wel ik woon al tijdje niet meer in rotterdam woon nu bijna 3 jaar in ridderkerk (ps wij staan niet achter de auto hoor :P )
    nou missn zie ik je op de corsa meeting dan ga ik denk ik ook met me broer met mijn auto en ga denk ik ook naar zundert over 2 weken van CTN maar dan kom ik denk ik als ik ga met de Vectra C van me pa king:

“The Good Old Days”

Rotterdam toch?.

ja me broer nog wel ik woon al tijdje niet meer in rotterdam woon nu bijna 3 jaar in ridderkerk (ps wij staan niet achter de auto hoor :P )
    nou missn zie ik je op de corsa meeting dan ga ik denk ik ook met me broer met mijn auto en ga denk ik ook naar zundert over 2 weken van CTN maar dan kom ik denk ik als ik ga met de Vectra C van me pa king:

Hebben ook met 2 corsa’s bij Sport corsa club belgie gezeten…
    een witte 1.4 eco (“Green Dragon”)
    en en zwarte 1.4 sport (“Quasar”)

origineel gepost door kapelleboer

gr kapelleboer

Hoeveel is deze verlaagd kapelleboer?
    Ziet er goed uit :thumbup

origineel gepost door GreenCruiser

origineel gepost door kapelleboer

gr kapelleboer

Hoeveel is deze verlaagd kapelleboer?
    Ziet er goed uit :thumbup

das mijn corsa en die is 55 voor 35 achter verlaagd

Veren en dempers?

alleen veren met tennisballen van achter tegen het aanlopen

Het is goed terechtgekomen king::thumbup
    En het ziet er goed uit sw :wors

hey hakkie. zeker goed! bevalt ook goed hoor! zit meer vering in dan met me schroefset haha

vanmiddag wielkastjes voor iets bewerkt. maandag avond ga ik even langs corsaforever die gaat ze even netjes uitrollen voor me!!:thumbup:wors

nu doppen er ook onder. en 195/50/15 banden rondom

king:

Ja het ziet er echt super vet uit sw king::thumbup ,
    Bij me broer zijn auto paste het ook maar net , maar t scheelt wel dat je een 5 deurs heb, (dat voorscherm ronder loopt)
    alleen nu achter nog een stukkie zakken ;)

Hier mooie Corsa die we klaar gemaakt hebben op het werk voor de Kids zodat ze kunnen krijten.
    Niet de mooiste maar wel leuk.

:D Wel een leuk idee ja.

Ik had het al eens vaker gezien

Nou hierbij dan wat foto’s komen nog nieuwe aan ook hoor, maar dan ga ik me auto ff een goede wasbeurt geven.

Er zijn trouwens ook nieuwe M3 spiegels op gegaan, want die cup spiegels zag ik helemaal niks door kreeg hem niet goed afgesteld.
    Dus maar gelijk M3 spiegels met knipperlicht genomen zodat ik een clean voorscherm kon gaan monteren.
    Nu ga ik morgen naar de garage om afspraak te maken voor APK, en dan laat ik gelijk me Weitec schroefset eronder zetten, moet toch wel zo snel mogelijk gebeuren want is nu net een buggy 8)

Vandaag/morgen weer beginnen om me muziekinstallatie opnieuw in te bouwen, moet alleen eerst gaan verzinnen hoe ik het erin wil gaan bouwen.

zier er goed uit maar het wordt idd tijd dat hij omlaag gaat!!!!!!

Ziet er strak uit hoor :thumbup

Ik ben benieuwd hoe het gaat lijken als hij mooi verlaagd is :)

25 berichten aan het bekijken - 3,101 tot 3,125 (van in totaal 7,308)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.