Show hier je corsa

Forumindex Forums Modellen Corsa Show hier je corsa

25 berichten aan het bekijken - 251 tot 275 (van in totaal 7,308)
  • Auteur

Ziet er vetjes uit Corsacruiser! Errug geil.

Ben jij trouwens toevallig ook niet vorig jaar met ons (CTC) naar de bank meeting bij FCG geweest?

:cool:

hier die van mij dan maar

@ corsacruiser.
    Dus het water loopt er zo af bij jou, ik denk dat ik dat zo ook maar eens ga proberen. Ik zoek namelijk al heel lang naar een oplossing voor mn lekkage probleem. Er zit nu dakleer in en dat helpt redelijk maar nog niet helemaal.

wat dacht je er anders van om die ventilatiegaten boven die bak dicht te maken :hmmz

http://spaces.msn.com/members/johnboy11

hier kan je mij fotos bekijken
    ik ben nieuw hier op het forum maar ben al een poosje lid bij opel club zeeland
    en ben net een nieuw projekt begonnen
    een b tje uit 98 1.7diesel:kewlpics

hee je spacers wil niet:(

bij mij wel
    gelukkig stuur maar mailtje ik kan ze anders niet plaatse

http://www.photobucket.com super handig! en gratis;)
    ken je ze zo uploade en hier plaatsen:sleeping

hier dan dus ff de pica's van mijn karretje
    dit is een b 1.7 diesel

jammer van die trekhaak :D

@VipertjeGTS,
    Yep dat was ik, was een geslaagd dagje!

@Mathieu
    ,
    Water loopt er zo vanaf, maar ook via de originele afwatering-gaten.
    Waar heb je lekkage dan, misschien kun je dit anders (lees: makkelijker) oplossen.
    ;)

Ey Corsa Cruizer, hoe zit het nu met je ventilatiehuis dan? En heb je, je accu naar achter verplaatst? Ik vind het echt super hoe het eruit ziet, maar kvroeg me dit zo af..:thumbup

Oorspronkelijk gepost door Sparc0

heb ik ook bij me corsa a

maar het is wel zo donders makkelijk met bij verdienen:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup

Oorspronkelijk gepost door 2.0 corsa a power

maar het is wel zo donders makkelijk met bij verdienen:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup

haha da wel ;):jerry

maar ik vind t niet mooi staan….

@corsaagsi
    De accu staat inderdaad achterin, achter de passagiersstoel om precies te zijn.
    Ventilatie wordt nog aan gewerkt, blijft voorlopig nog de originele kachelmotor,
    alleen heb ik de weerstand en wirwar van draden naar binnen verplaatst. :thumbup
    Ik heb ook nog wat ideeën om de frisse lucht naar de kachelmotor te krijgen
    maar moet dit nog uitwerken, als dat klaar is zal ik wel weer :kewlpics maken.

Oorspronkelijk gepost door 2.0 corsa a power

haha da wel ;):jerry

maar ik vind t niet mooi staan….

dat is zo maar ja dat geld wat ik er mee verdien is nog mooier:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Bij mij is het laagste gedeelte van die bak verrot en heb het al eens proberen te lasssen maar ik heb te weinig ruimte daar waardoor ik het niet waterdicht krijg. Ik heb nu dus dakleer erin gebrand en dit helpt aardig alleen niet goed genoeg:thumbdown Maar ik denk dat ik dan ook maar een keer dat bovenste stuk van het schutbord eraf haal en dan netjes dichtlassen en dan het stuk er weer op. Ik ben namelijk niet zo creatief dat ik alles wat eraan zit weg kan werken.

@ corsacruiser

hier staat nog een blokje te koop, misschien had je 'm al gezien maar is misschien wel interessant voor je?!?

1.5 turbo

Voor veel mensen al bekent maar toch nog maar even laten zien dan. :angel

Hey, das toch de oude Corsa van Macoe16v of niet? Hij is echt super mooi!! :wub:wors

yep dat klopt :thumbup

Oorspronkelijk gepost door CorsaCruiser

@VipertjeGTS
    ,
    Yep dat was ik, was een geslaagd dagje!

Dat was het zeker. Dit jaar gaan we weer, moet je maar weer ff langskomen want dit wil men vast wel van dichtbij bekijken. Errug bruut zo hoor, en ook nog een diesel ook, dat maakt het nog specialer want dat zie je bijna/nooit iemand doen. (van sommige mensen zul je hierdoor ook nog wel de reactie krijgen, mooi gedaan maar jammer dat het een dieseltje is, beetje nutteloos (o.i.d.)) Maar respect hoor!!

Greetz.:cool:

pracht a SonerVeld, maar hij was hier wel bekend ja:thumbup voor dat geld wat ie er voor vroeg kon je zelf geen 16v project beginne;)

Oorspronkelijk gepost door sw16v
    pracht a SonerVeld, maar hij was hier wel bekend ja:thumbup voor dat geld wat ie er voor vroeg kon je zelf geen 16v project beginne;)

haha tja je hebt mensen met 2 linker handen en een hoop geld ;)

Ik had hem nog niet eerder gezien maar ik vind hem super mooi:thumbup

25 berichten aan het bekijken - 251 tot 275 (van in totaal 7,308)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.