Show hier je corsa C

Forumindex Forums Modellen Corsa Show hier je corsa C

25 berichten aan het bekijken - 1,876 tot 1,900 (van in totaal 1,929)
  • Auteur

zo niet iedereen hoeft te weten dat ik in een corsa rijd en ze hoeven ook niet te zien dat het een gsi is , dus weg met die logo’s :P:P:P:P

oh ja dat biertje stond erbij voor het geval ik oververhit mocht raken van het harde werken om die lijmresten weg te krijgen :P

Sommigen vinden het op de weg niet grappig als ze niet zien wat het is :P .
    Bij mij ook . Rij mooi rustig aan , komt er zo’n SJonnie figuur achter mij te knipperen met de lampen .
    Heb ik vrij baan voor mij , druk ik het gaspedaal wat naar beneden , en weg is Sjonnie :jerry

hoi,

Heb opel corsatje gekocht in spanje Canarische eilanden.
    Toen ik het teste had ik geen problemen.

Nu 10 dagen later,

1// valt de motor steeds uit eens deze opgewarmt is. Beter gezegd als ik aan de hoek van de straat kom, los mijn gaspedaal en druk de koppelingspedaal in, dan gaat de toerenteller tot nul en valt hij stil, ik herhaal enkel als de motor warm is. Als de motor koud is blijft hij op 1000 toeren of meer. Wat kan het probleem hier zijn? Goedkope oplossing?

2// De versnellingsbak… Soms moet ik de pook induwen om deze in eerste versnelling te krijgen. Dan krijg ik hem niet in achteruit. en zitten de 3e en 4e versnelling op plaats van 1 en 2. Rare is dat dit niet steeds het geval is, soms is alles in orde. Kan dit goedkoop opgelost worden?

3// Verder staat mijn benzine meter op nul en brand het lampje ook als hij volledig vol is. Wat kan ik daaraan veranderen.

4// Graag zou ik mijn koelwater en olie eens verversen, waar kan ik daarvoor instructies vinden?

5// en lucht en benzinefilters vervangen??

ALvast bedankt voor jullie reactie.
    Groeten uit Fuerteventura,
    Nick Vanoutryve.

origineel gepost door crossagekoh ja dat biertje stond erbij voor het geval ik oververhit mocht raken van het harde werken om die lijmresten weg te krijgen :P

hahahahahahahahaha :jerry

staat stukke beter dit. heb je de logo’s op de deuren er ook afgehaald?

origineel gepost door moonseed69
    hoi,

Heb opel corsatje gekocht in spanje Canarische eilanden.
    Toen ik het teste had ik geen problemen.

Nu 10 dagen later,

1// valt de motor steeds uit eens deze opgewarmt is. Beter gezegd als ik aan de hoek van de straat kom, los mijn gaspedaal en druk de koppelingspedaal in, dan gaat de toerenteller tot nul en valt hij stil, ik herhaal enkel als de motor warm is. Als de motor koud is blijft hij op 1000 toeren of meer. Wat kan het probleem hier zijn? Goedkope oplossing?

2// De versnellingsbak… Soms moet ik de pook induwen om deze in eerste versnelling te krijgen. Dan krijg ik hem niet in achteruit. en zitten de 3e en 4e versnelling op plaats van 1 en 2. Rare is dat dit niet steeds het geval is, soms is alles in orde. Kan dit goedkoop opgelost worden?

3// Verder staat mijn benzine meter op nul en brand het lampje ook als hij volledig vol is. Wat kan ik daaraan veranderen.

4// Graag zou ik mijn koelwater en olie eens verversen, waar kan ik daarvoor instructies vinden?

5// en lucht en benzinefilters vervangen??

ALvast bedankt voor jullie reactie.
    Groeten uit Fuerteventura,
    Nick Vanoutryve.

Nieuwe corsa kopen :jerry:agent

nou ik heb bericht terug van de verzekering, wat een …..lijers :argue
    ik krijg dus niks vergoed omdat “ik die schade zelf heb kunnen aanrichten”
    als ik het wel vergoed wil krijgen kost het me eigen risico, 135 euro, en 2 jaar lang elke maand 12 euro meer bij me premie op :swear

ik baal hier vlink van..en laat het hier niet bij zitten, tenslotte is de corsa allrisk verzekerd met alles wat er je er nog is los bij kan kopen, ben dus ook verzekerd voor bumpers die niet orgineel op de auto zitten..

volgens mij kan je net zo goed je auto niet verzekeren:jerry

origineel gepost door wessaa
    nou ik heb bericht terug van de verzekering, wat een …..lijers :argue
    ik krijg dus niks vergoed omdat “ik die schade zelf heb kunnen aanrichten”
    als ik het wel vergoed wil krijgen kost het me eigen risico, 135 euro, en 2 jaar lang elke maand 12 euro meer bij me premie op :swear

ik baal hier vlink van..en laat het hier niet bij zitten, tenslotte is de corsa allrisk verzekerd met alles wat er je er nog is los bij kan kopen, ben dus ook verzekerd voor bumpers die niet orgineel op de auto zitten..

volgens mij kan je net zo goed je auto niet verzekeren:jerry

ow dat is klote man :S wat ga je nu doen????
    Heb de schade niet gezien maar een nieuwe bumper is geen optie of wel?

gaat iemand van hier naar automaxx

en nutteloos upje:D

hahah ja hier is het een beetje dood sins het corsa c forum :P

UPje :angel

is echt heel stil geworden hier voor de C rijders….

die hebben een eigen forum he..

Maar zal de mijne ff showem :D

hey custom, ja dat weet ik hoor ;)

maar hier is het meteen over eigenlijk. dat is wel jammer.

Je C ziet er goed uit. verder nog plannen? :P

:) Nope, alleen mijn tigra beugels nog een keer monteren. en mijn kentekenplaat recht hangen.

origineel gepost door MisterGSi
    damn erwin, doe je goed man. ziet er echt goed uit. gaat nog wel omlaag neem ik aan :P
    verder nog plannen ermee?

mijn C is onderhand ook weer terug. :jerry

ik denk dat ik hem niet ga verlagen. vind dat de wielkasten mooi gevuld zijn (zou misschien 1cm lager kunnen;)).

ik hoor wel wat jullie er van vinden :D

Prachtige wagen dit:thumbup:wors
    Perfecte rijhoogte.

dank je wel -CB- :angel

de rijhoogte vind ik ook prima.
    ik heb (ondanks dat ie volgens andere nog lager kan) al een paar keer flink met de voorkant over zo een klere verkeersheuvel gegleden. :o
    maar gelukkig geen grote schade.

Gewoon de volgende keer de heuvels nog rustiger of schuin nemen:P
    Ik denk dat nog lager het verder ook geen zin meer heeft voor de wegligging, is alleen maar onhandig.

mvg Casper

ja dat doe ik dus al. had laatst al bijna een smeris achterin zitten omdat ik zo langszaam over de heuvel ging in me straat :P

verlagen heeft voor wegligging echt wel zin hoor. maar het is voor mij totaal niet praktisch. hij is al stug omdat het een gsi is :D

Tis hier erg rustig voor C rijders i.v.m het eigen C forum.
    Maar kzal toch wat foto’s plaatsen van me Ctje die Waarvan vorige week wat onderdelen van gespoten zijn
    Deurgrepen. booskijkers en gsi spiegels. En zijknipperlichten vervangen door zwarte
    En kheb ook maar me ruitewisser eraf gehaald

Ziet er netjes uit, ben alleen geen fan van je booskijkers.

:thumbup :jerry

haha thanks bas
    Ik denk zal hier maar weereens een foto zetten. beetje actie er weer bij
    Maar snap nu dat het hier echt dood is voor C rijders
    Er word ook nauwelijks gereageerd hier.

jep idd. beetje dooie bedoening voor ons C rijders.:cry

Jeroen ziet er goed uit maar had ik al een keer gezegt volgens mijn:)

klopt Maar tis altijd leuk om 2 keer te horen :D
    Maar het spuitwerk was ook top scheelt ook al een hoop

Om toch maar de c-rijders een beetje leven in te blazen, mijn c’tje:

25 berichten aan het bekijken - 1,876 tot 1,900 (van in totaal 1,929)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.