Show hier je corsa C

Forumindex Forums Modellen Corsa Show hier je corsa C

25 berichten aan het bekijken - 1,776 tot 1,800 (van in totaal 1,929)
  • Auteur

Corsa blijft nog even, we konden het niet eens worden.. even doorsparen en dan maar voor een zilvere astra g coupe gaan, corsa blijft dus nog even :P:thumbup

oh das jammer erwin, maar het goede nieuws is dat je nu wel naar de corsa C meeting kan komen ;)

maar hoezo konden jullie het niet eens worden dan? gaf ie te weinig terug?

Ja ik kom dan wel naar de corsa c meeting waarschijnlijk.. en hij wist wat mijn auto waard is en ik wilde een bedragje erbij leggen en daar konden we het niet over eens worden dusja dan niet.. ik doe me auto niet voor een knaak en een bounty weg :P

vond dit wel een mooie foto dus bij deze

mvg brian

ps tis idd mijn auto:wub

origineel gepost door Friebel
    Ja ik kom dan wel naar de corsa c meeting waarschijnlijk.. en hij wist wat mijn auto waard is en ik wilde een bedragje erbij leggen en daar konden we het niet over eens worden dusja dan niet.. ik doe me auto niet voor een knaak en een bounty weg :P

ah gezellig :D

maar wel balen man. nu maar hopen dat een ander er wel genoeg voor terug geeft.

zie je op de meeting man :thumbup

Heey bas, even toch een update over de corsa, ik heb me auto op marktplaats gezet vd week en werdt vandaag gebeld door een man dat die hem wilde hebben en of ik hem wilde vasthouden voor hem tot 10 april, in verband met geld enzo, maar hij zei dat die er 5750 voor wilde geven ex. me radio :D dus ik ga de meeting waarschijnlijk niet redden met de corsa maar ik denk dat ik dan met me coupe wel langs kom kijken :P:D

wat kost dit om in te bouwen?? 01.020.105
    Astra G, Corsa C
    1,2 16V 55kW
    Z12XE
    17/23
    1186.00
    Yes
    http://www.dbilas-dynamic.de/img/db01020105.jpg

Hoop dat iemand dit weet, meaby dit kopen om de corsa sneller te maken en dus niet te verkopen..

Moet je met speed-equipment contact opnemen. Meestal geven ze 10% korting op de onderdelen. Dat heb ik ook gekregen. M.a.w. ze bouwen hem voor 1186 in;)

De corsa blijft?

origineel gepost door Titanium
    M.a.w. ze bouwen hem voor 1186 in;)

De corsa blijft?

wat bedoel je met M.a.w.? :D

en als het 1186 totaal kost dan blijft de corsa wel :P

Dat staat voor met anderen woorden:P

haha ok man, ik heb een mail gestuurd en 1 terug gekregen dit stond erin Hallo Erwin,

Wij houden dezelfde prijs als DBilas Duitsland aan (dus 1186 euro voor de set en ongeveer 200 euro montage !)

maar ik weet niet hoe het met die korting zit haha of moet ik dan langs gaan dat is denk beter?

Ik had het toen gewoon gevraagd. Toen kwam hij zelf met dat voorstel. Dus gewoon ff bellen en dan vragen.

ik ga binnen een maand tijd wel ff langs, eerst nog naar milaan een weekend dus ff kijken hoe mijn krediet er dan uit ziet en of het ook crisis is :D wat heb jij daar gekocht dan?

Mijn flowmaster en flowpipe. Binnenkort laat ik een lexmaul uitlaat er daar onder zetten en een flowtec.

zozo erwin, ff opvoeren die handel? :P :jerry goed bezig man :D

origineel gepost door MisterGSi

haha ja lache toch een 1.2 met bijna 100 pk :P dan kom ik wel aardig mee op de snelweg denk :hmmz

origineel gepost door MisterGSi

haha ja lache toch een 1.2 met bijna 100 pk :P dan kom ik wel aardig mee op de snelweg denk :hmmz

hahaha. ja mag toch wel hopen dat ie dan wat feller is :P

haha ja denk het wel dan rijdt die denk wel lekker.. heeft niemand hier op het forum zo een ding??

haha ja denk het wel dan rijdt die denk wel lekker.. heeft niemand hier op het forum zo een ding??

check ff op ons forum. volgens mij had iemand wel zo’n ding (of dat iemand hem verkocht :hmmz)
    check maar ff :P

Dat was op een z14xep

hoogst waarschijnlijk gaat a,s zaterdag de corsa van friebel wisselen van eigenaar.

lucky me! :jerry :wub

Haha idd echt beters dat het iemand van het forum is :D oja wil je me beker erbij die ik gewonnen heb met me auto :D

das netjes

dus word ie toch verkocht? wat komt ervoor terug???????

Haha idd echt beters dat het iemand van het forum is :D oja wil je me beker erbij die ik gewonnen heb met me auto :D

beker mag je zelf houden :jerry is een herdenking aan je auto haha

25 berichten aan het bekijken - 1,776 tot 1,800 (van in totaal 1,929)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.