Show hier je corsa C

Forumindex Forums Modellen Corsa Show hier je corsa C

25 berichten aan het bekijken - 1,726 tot 1,750 (van in totaal 1,929)
  • Auteur

als ik me niet vergis kost het mechanisme 84,50 euro is alleen even de vraag of je het zelf kunt vervangen of niet .

schijnt niet eens zo moeilijk te zijn als je alles maar goed borgt dan schijnt het plug en play te zijn .

Ik ga het zelf binnenkort ook vervangen en wel bij de dealer op de brug :thumbup

mocht de brug wel een zaterdagochtend lenen en bijkomend voordeel is dat er een monteur aanwezig is op zaterdag , dus als ik er niet uit kom kan ik altijd hem even vragen .

ik pak dan meteen mijn aandrijfashoesklemmen ( scrabble :P) ook mee , ook corsa C kwaal , die zijn van aluminium en beginnen te scheuren :mad:

hey kenny aka corsalicious,
    welkom hier. heb je geen grotere foto’s van je C?

check ook ff http://corsac.messageboard.nl

greetz bas

origineel gepost door Friebel
    ziet er goed uit.. vanmiddag ff naar de dealer hij komt niet meer in ze 1 en ze 2 is ook al lastig :thumbdown

Hey erwin jij ook nog hier?
    hoe gaat het met je huisje?
    waar ben je al die tijd nou man? :wtf
    wij zitten vooral hier http://corsac.messageboard.nl

mzzl bas

hey mister gsi dit zijn wat oudere foto’s !!!
    heb inmiddels dezent velgen eronder zitten en angel eyes erop… maar door het slechte weer hier heb ik geen zin gehad om nieuwe foto’s temaken:hmmz maar deze zullen zeer snel volgen!!!

groetjes corsalisious

oke ben benieuwd man.

check ook ff ons forum hè ;)

ja doe maar snel dan haha want ineens wordt het heel erg bij mij :( kan pas volgende week vrijdag geholpen worden.. wat kost zoiets ongeveer bij de opel? totaal kosten?

Bij mijn C GSItje kost het totaal 290 of 295 euro bij de Opel dealer

@GSI85: hoe gaat het met de nieuwe auto eigenlijk? bevalt zeker wel?
    niks meer gehoord over de C?
    greetz bas

@MisterGSI: Nee heb helaas niets meer gehoord over mijn C… 2.2 rijd echt heerlijk, ben nog steeds erg happy met mn auto :wub

Maar als ik het geld had zou ik echt een C gsitje erbij willen!

Ja Astra G’s rijden ook echt super. maar is die 2.2 niet ontzettend duur in verbruik?
    Nog een C erbij? toemaar :P

heb je ons nieuwe forum al eens gezien? staan ook een paar hele dikke C’s op :jerry

http://corsac.messageboard.nl/index.php

greetz bas

tankinhoud 52 liter, als je normaal 120 a 130 op snelweg rijd ie 1 op 10, dus na 500 km is ie leeg, en als je ook nog een beetje in de stad rijd 1 op 8 is ie natuurlijk sneller leeg. Maar zij is al het brandstof wel waard, is fun om in te rijden, anders ging ik wel voor een Toyota Aygo :D

Nee nee ALS ik het geld zou hebben dan zou ik graag een Corsa C erbij willen.

Ff rondkijken op de nieuwe forum het is rustig hier op mn werk :D

@Njoy_Corsa
    : Jou Corsa krijgt echt een dikke 10 van mij prachtige bak :thumbup

Gr Berk

oooh zo. :D :P hahaha

Dit is de enige foto die ik heb op dit moment ( inclusief paal in het midden) echt heel fout. :P

In tegenstelling tot mijn vorige opel ( astra coupe ) is dit exemplaar echt helemaal standaart, maar heeft nog wel een achterspoilertje wat niet op de foto te zien is :P

van een astra coupe naar corsa, blijf toch wennen hoor :P

(p.s. staat een nette M3 naast zeg.)

origineel gepost door MisterGSi
    van een astra coupe naar corsa, blijf toch wennen hoor :P

(p.s. staat een nette M3 naast zeg.)

De opel corsa is voor woon-werk verkeer en bij heel slecht winterweer.
    De m3 is namelijk ook nog van mij en die is voor het ruigere werk :D

zo’n M3 is idd leuk voor het ruigere werk :P

ze zijn binnen!!!!

nu nog ff kijken of een vried van een vriend van me snel tijd heeft om ze ff iets aan te passen :D en dan kunnen ze gespoten worden :D

welk merk?;)

Lumma

ziet er goed uit.. vanmiddag ff naar de dealer hij komt niet meer in ze 1 en ze 2 is ook al lastig :thumbdown

mzzl bas

Pwik ik ben hier zelden, met huisje gaat goed woon er nu al een tijdje en bevalt super, ik doe ook niks meer aan me auto vandaar dat ik niet meer zovaak kom hier.. en een vriendin en vrienden en een xbox waar ik het druk mee heb haha en andere forum trekt me niet zo man, maar mooi setje bumpers, wanneer spuiten??

LAters pwik

mzzl bas

Pwik ik ben hier zelden, met huisje gaat goed woon er nu al een tijdje en bevalt super, ik doe ook niks meer aan me auto vandaar dat ik niet meer zovaak kom hier.. en een vriendin en vrienden en een xbox waar ik het druk mee heb haha en andere forum trekt me niet zo man, maar mooi setje bumpers, wanneer spuiten??

LAters pwik

das goed om te horen man.
    geen zin meer in om je geld uit te geven aan je auto? :P
    ik zit nu ook in me huisje. het is idd echt super chill :jerry

ik hoop de bumpers over 3 weken ofzo gespoten te hebben.
    een vriend van me moet ff paar daagjes vrij hebben zodat we de voorbumper kunnen poli-esteren. en dan naar de spuiter brengen.
    laterz gap :thumbup

Heb afgelopen weekend een Corsa C erbij gekocht (voor de vriendin). Hierbij de foto’s.

net ding
    nog planner of blijft die gewoon standaart?
    interieur niet echt me smaak maar wel weer es wat anders dan al die donkere kleuren

Hee een Njoy

nette enjoy.
    kleur van de bekleding is niet helemaal mijn smaak. vind het net teveel oranje achtigs.
    veel veilige km’s toegewensd.

25 berichten aan het bekijken - 1,726 tot 1,750 (van in totaal 1,929)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.