Show hier je corsa C

Forumindex Forums Modellen Corsa Show hier je corsa C

25 berichten aan het bekijken - 1,526 tot 1,550 (van in totaal 1,929)
  • Auteur

das wel vaag want het is een 2003 model en die van mij is 2002 en ik heb wel de zwarte erin zitten :hmmz
    maar het is wel een gsi blijkt bij het rdw

misschien heeft iemand wel die rode achterlichten erin gezet ;) omdat dat beter staat bij de mistlichtjes :D

whahaha :jerry

ach ja ik ben ook ooit begonnen in 1998 met een corsa A 1.3SR uit 1985 en ik mis dat gekke ding best wel , heb ooit 200+ gereden op de afsluitdijk achter een bmw 7 serie , wat keek die kerel elke keer raar in zijn spiegel :P

en nu 10 jaar later heb ik mijn 5de en 6de corsa :angel

maar wel een giga generatiekloof tussen beide corsa’s :P maar ja zit ook 18 jaar verschil in bouwjaar :P

maar effe wat anders , corsa B gsi velgen staan niet mooi onder een C gsi :P:jerry

daarom zitten ze nu onder mijn winterauto

en de C gsi gaat lekker winterslaapje houden terwijl ik er wat kleine dingetjes aan ga veranderen :angel

origineel gepost door Friebel
    misschien heeft iemand wel die rode achterlichten erin gezet ;) omdat dat beter staat bij de mistlichtjes :D

er heeft idd iemand andere orginele achterlichten ingezet:cry
    en hij is uit juni 2003 idd

das ook gaar :jerry meteen nieuwe kopen man. ziet er zo niet uit :angel

voor de mensen met een 4 deurs C corsa ik heb net wat :kewlpics neer gezet in de dikke corsa topic zullen jullie vast wel mooi vinden :o

gegroet Corsa liefhebbers :cool: :angel

DOEI DOEI ZOMER

Welkom winter

Me vrouwtje in de sneeuwstorm :P

:wtf tsja…. wat een pleuris weer zeg :cry

ik hou helemaal niet van dit soort klote weer :puke

NJahhh miss een leuk idee show je corsa c in de sneeuw hahaha

Gisteren wel ff op een parkeer terrein me donuts gemaakt haha, moest het tog ff een keer doen nu dat het kon

:D me corsa stond zielig te verschuilen tussen me heg / huis en schuurtje hahaha!

de sneeuw is nu alweer weg bij ons :jerry :wors
    dus als het weer gaat sneeuwen (hoop het niet:wors) dan zal ik ook wel ff een plaatje schieten voor jullie ;) hahaha

haha :D hier ligt nogsteeds sneeuw :P Maar de zon begint ook lekker te bakken :wors

vandaag waren me nieuwe velgen binnen en gelijk even aan een kant erop gelegd bij van son in brunssum

:wors vind het zelf echt schitterend laat maar horen wat jullie ervan vinden

mvg brian

en hier ook een snow pict

midden in de nacht net klaar van de nachtdienst kom je je auto zo tegen:

Ziet er netjes uit. Dacht een dat het keskin velgen waren maar in je nick staat dz.

ziet er zeker netjes uit

Die sneeuw foto’s zijn maar nix:P Je ziet de auto bijna niet. Als et op je raam vast zit krijg je koude klauwen. Als je hem hebt gewassen en et gaat daarna sneeuwe ziet die er al helemaal niet meer uit met al die blubber bende daarna. Geef maar gewoon lekker zonnetje:)

zonnetje is lekker maar de sneeuw van gister was ook wel leuk, zeker als je ergens een open plek vind :P

@ b_elev : ziet er goed uit:thumbup welke maten zijn het ?

origineel gepost door b_elev

:wors vind het zelf echt schitterend laat maar horen wat jullie ervan vinden

mvg brian

Lkkr hoor:thumbup

Nu nog naar beneden. Welke maten band en velg heb je?

@ b_elev : ziet er goed uit welke maten zijn het ?

dz exclusive

16 inch

195/40/16 pirelli zero nero (licht getrokken)

7.5 j

et 35

en nee hij gaat niet meer naar beneden , hij is nu al 4cm gezakt dmv eibach sport kit (super prijs kwal setje)
    heb net me vorige setje verkocht omdat het aanliep aan een kant werd er niet zo vrolijk van

Ik zou ook niet lager gaan. Iedeen roept dat altijd maar je moet ook nog wel fatsoenlijk over drempels kunnen.

Nette set zo:thumbup

origineel gepost door Titanium
    Ik zou ook niet lager gaan. Iedeen roept dat altijd maar je moet ook nog wel fatsoenlijk over drempels kunnen.

tnx ja idd is ook zo het is me daily dus (waar ik toch wel wat meet’s mee afga maar het is en blijft ene daily)

king: tnx allemaal voor het fijne comment

ziet er goed uit brian.
    maar om het echt mooi te maken zou ie idd ietsmoeten zakken nog :hmmz

origineel gepost door Titanium

Heb nergens last van met drempels, maar ik bedoel voor het mooie kan hij nog iets zakken, das persoonlijk

25 berichten aan het bekijken - 1,526 tot 1,550 (van in totaal 1,929)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.