Show hier je corsa C

Forumindex Forums Modellen Corsa Show hier je corsa C

25 berichten aan het bekijken - 951 tot 975 (van in totaal 1,929)
  • Auteur

origineel gepost door Titanium
    Ik zit te twijfelen tussen oz superturismo of orginele gsi velgen. Denk dat het superturismo’s worden. Alleen ff goede voor een goede prijs vinden.

Orginele GSI velgn nemen en die zwart laten spuiten staat echt te vet:thumbup

origineel gepost door Friebel

Ik zit te twijfelen tussen oz superturismo of orginele gsi velgen. Denk dat het superturismo’s worden. Alleen ff goede voor een goede prijs vinden.

weet jij al wat je wilt erwin? :P

Zo nouw vandaag niet de letters eraf kunnen halen..het ging weer eens regenen
    maar nog net wel me auto kunnen wassen en met kleur wax kunnen poetsen, ziet er echt heel mooi uit alle kleine krasjes weggewerkt net een spiegeltje nu :P

resultaat

En na dat ff al me kunstof onderdelen zwart gemaakt,geen foto van want toen begont het te plensen

netjes hoor alex :thumbup

echt een spiegeltje :angel

haha jah he:angel

net ff naar tankstation gereden heel de wagen gestofzuigt en gecleand van binnen dus dat is ook weer frisssss….en volgende week hopen dat het wel droog blijft

zozo had je een schoonmaak bui ofzo? :P hahahaha

hoop voor je dat het volgende week droog is. en dat het lukt met je lettertjes :thumbup

origineel gepost door MisterGSi

weet jij al wat je wilt erwin? :P

Geen idee echt vervelend :D

@aydee
    ziet er netjes uit pwik :thumbup

nou hierbij dan de foto´s van het vernieuwde neusje van mijn corsa :thumbup

Dik man super :) en super mooie velgen trouwens:angel

Hey Corssagek
    ziet er goed uit man :thumbup zijn idd de zelfde booskijkers die ik had binnen gekregen.

JAhh idd die lelijke hahah Nee grapje joh

Ziet er gelikt uit je bumper:D:kewlpics

Zonder booskijkers en zonder zwaard vind ik het mooier.. maar dat is persoonlijke smaak

hij heeft weer wat te zeiken hoor :o
    hahahaha:P

hey wie gaat er naar de meeting in amersfoort op 12 oktober? ik ga er wel naartoe :jerry

Present

Als ik in de buurt ben:P. En dat ben ik waarschijnlijk niet… Al die meetingen zijn zo ver weg.

Zonder booskijkers en zonder zwaard vind ik het mooier.. maar dat is persoonlijke smaak

zonder zwaard en booskijkers was de voorkant niet in dezelfde style als de achterzijde , achter heb ik namelijk ook zo´n soort zwaardje en laag bij de grond .

en ik wou de lumma kit compleet hebben ( oke de booskijkers smokkel ik een beetje mee , want die zijn van mattig , maar mattig en lumma is weer 1 pot nat , dus horen ze er eigenlijk wel weer bij :P)

Ok als je de kit compleet wilde hebben dan is dit wel een goede aanvulling..

Trouwens ff een vraag gelijk mensen.. ik wil me achter ruitenwisser eraf halen van het weekend.. maar dan heb ik op sommige fotos gezien dat er dan zo een dopje op de plaats van de wisser zit als die er eenmaal af is.. hoe kom ik daaraan??

later Erwin

ja heb de kit nu eigenlijk compleet op een mooie lumma achterspoiler na , dus mogelijk komt die er ook nog eens op :thumbup

hey erwin, kan je die dopjes niet gewoon bij de dealer halen dan?
    weet je het heel zeker om je wisser eraf te halen? lijkt mij vet onhandig. of rij jij niet in de regen? :jerry

origineel gepost door MisterGSi
    hey erwin, kan je die dopjes niet gewoon bij de dealer halen dan?
    weet je het heel zeker om je wisser eraf te halen? lijkt mij vet onhandig. of rij jij niet in de regen? :jerry

Ik probeer vandaag of morgen naar de dealert te gaan :) en uiteraard rij ik in de regen maaaar het staat veel mooier zonder wisser.. :P

hahaha tuurlijk staat het mooier, maar ja of het handig is? :hmmz

Ik was vanmiddag ff in Amsterdam, maar ben blij dat ik me auto nog niet verlaagd heb hoor. er was een drempel in een eenrichtingsverkeer straatje, :o die was hooooooooooooooog :o dus ik heel voorzichtig er naartoe en gestopt.
    ff gekeken, en het was echt millimeter werk. ik denk dat het 1 of 2 millimeter scheelde of me bumper lach eraf :P
    :jerry

ach ja handig.. wie mooi wilt zijn :P

Maar wie gaat er dan ook naar Amsterdam???:jerry :jerry

wat is er mis met Amsterdam? :wtf :fy1 hahahahaha

maar het is: wie laag wil zijn, moet omrijden :P :jerry

maar ik was naar die gast van dat ramen blinderen. en heb meteen bij hem ff die luxe kenteken platen gehaald king:

Luxe kenteken platen??

En amsterdam pff wil er het liefst niet komen, neuzen allemaal joh :D:jerry

ja luxe kentekenplaten , die heb ik er ook op :P

zijn platen met van die plastic letters erop ipv de letters er in gedrukt ;)

25 berichten aan het bekijken - 951 tot 975 (van in totaal 1,929)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.