Show hier je corsa C

Forumindex Forums Modellen Corsa Show hier je corsa C

25 berichten aan het bekijken - 801 tot 825 (van in totaal 1,929)
  • Auteur

origineel gepost door vincenttor

en lijkt het dus of ik akkoord ben gegaan met die verklaring
    terwijl dat niet op mijn gedeelte staat
    en nu staat er ook nog is onder het handtekening gedeelte

Geen druk om maken dus:)
    aanpassingen na het scheiden van de formulieren zijn toch niet geldig.. is zelfs valsheid in geschrifte!

origineel gepost door Mijncorsa.nl

aanpassingen na het scheiden van de formulieren zijn toch niet geldig.. is zelfs valsheid in geschrifte!

dat is wel zo, maar als die gast het erop heeft gezet voordat hij de formulieren heeft gescheiden valt het moeilijk te bewijzen lijkt mij.

@ Vincenttor: was je er niet bij dan dat hij de formulieren van elkaar haalde?

jahoor tuurlijk was ik erbij
    misschien heb ik t verkeerd uitgelegt
    hier zie je de papieren
    de in kleur is van mij
    de zwart wit is die van haar

http://19rsn1100.110mb.com/papier.jpg

geen idee waarom die de scan niet laat zien
    even de link kopieren in je adres balk zetten en enter
    dan zie je de foto

sjit man. wat een naaistreek.

Pfff wie houden ze nou voor de gek?!
    Goed van je dat je in ieder geval bewijs hebt! :thumbup

Mensen maken soms rare sprongen in nood … Ze moet gewoon gaan lappen en niet lopen rekken want uiteindelijk heb je met dit bewijs toch het laatste eind in handen :)

origineel gepost door MisterGSi

dat is wel zo, maar als die gast het erop heeft gezet voordat hij de formulieren heeft gescheiden valt het moeilijk te bewijzen lijkt mij.

Het was er toch opgeschreven nadat de papieren van elkaar gehaald waren?
    Dan staat het dus niet op allebei de formulieren..
    (of ik heb t verkeerd gelezen:))

Dat ken je ook zien MijnCorsa, moet je even die link openen.
    Je ziet dat er op het ene vel dat verhaaltje van 60 a 70km rijden blabla staat en op het carbon velletje wat erachter zat, staat het niet :vertag

origineel gepost door MisterGSi

Het was er toch opgeschreven nadat de papieren van elkaar gehaald waren?
    Dan staat het dus niet op allebei de formulieren..
    (of ik heb t verkeerd gelezen:))

ja klopt. begreep het verkeerd. maar als je die link ziet dan is het echt duidelijk. :D

idd maar goed ik was dus helemaal gek toen ik die brief opende
    dacht wat heb ik nu weer voor gezeik en t mooie is die vrouw die leek me helemaal niet zo een persoon die dat er stiekem even achteraf bij zou zetten
    denk ook dat die kerel die er later bij kwam staan dat op haar ingepraat heeft, die zei zo tegen mij ja ik maak me ook wel is schuldig hier aan te hard rijden blbalbala
    dus ik zei meteen dat wil niet zeggen dat ik dat doe, heb gvdme voor het eerst een boette gehad voor te snel rijden in 2.5 jaar en maar 11km/h te hard
    en toen was die stil
    maar denk dat die kerel beetje op haar heeft zitten inpraten hoe en wat aangezien het verhaaltje op de achterkant wat wel ingevult mag/moet worden na het scheiden van papieren ook een beetje vaag is

origineel gepost door MisterGSihet echt duidelijk. :D

OK, link werkte niet bij mij:D
    Ontopic weer!

ik ben afgelopen vrijdag op mn werk even aan t spelen geweest met blanke lak en zwarte lak en nog wat andere om er zelf een soort van metallic mee te maken
    aangezien ik toch mn auto opnieuw alleen blanke lak overheen moet spuiten kan ik er ook wel een aardigheidje aan toevoegen
    het ziet er heel apart uit moet ik zeggen alleen is het op de foto erg vertekend beeld

de linkerkant van het voorscherm is zwart met zilverdeeltjes

het midden stuk is dun vernevelde champagne zilver het rechterstuk is zoals die waarschijnlijk gaat worden
    alleen blanke lak met zilver poeder

voor meer fotos klikhier

:hmmz het ziet er vaag uit.
    lijkt me moeilijk om schoon te houden :P

maar ik zal hem vast el een keer zien in het echt :thumbup

Handig voor steenslag zo te zien hahaha :D :P
    Nee geintje, ik denk dat je dit in het echt moet zien en dat de foto een erg vertekend beeld geeft.

mja op de foto zie je het eigenlijk bijna niet
    in de zon ziet het er erg mooi uit moet ik zeggen

ja daar heb je gelijk in, op de foto vertekend het idd.

Neej idd

Ook leuke steuntjes je beelschermen :P

Zit ik gister lekker te chillen op de computer thuis. gaat me alarm van me auto af :hmmz
    dus ik kijk uit het raam, niks te zien. loop naar beneden om me sleutels te pakken. en ga naar me auto toe.
    kijk naar het lampje van me alarm om te kijken waarom ie was afgegaan. het lampje gaf aan dat ie af ging vanwege de microsensor ofzo.
    maargoed, ik kon verder niks zien dus ging er vanuit dat het loos alarm was.
    kom ik vanmorgen bij me werk bij me auto. zie ik op het linker achterscherm een flinke kras zitten, dus toen bedacht ik me dat het alarm waarschijnlijk af is gegaan doordat er een klote kat of hond tegen aan is gesprongen en een “leuke handtekening” heeft achtergelaten :argue

heb er een foto van gemaakt. ik denk dat ie zo’n 15 á 20 cm is.

P.S.: heb ook beetje last van schijtende vogels.:swear

die schijtende vogels zou me niet eens zo veel uitmaken… maar die kras!!!!! WTF…. aardig klote…. en natuurlijk zit er geen briefje onder je wisser met: Sorry voor de schade dit is mijn nummer ik hoor wel van je…. :argue

Damnz het zit je ook ni mee bas

Moet je mijn deuren kijken Pfoee sins dat ik verhuist bent…alle 2 me deuren van die vieze dikke witte krassen van die kut mensen die scheit hebben en zomaar de deuren tegen je auto aan tiefen

Ja het is echt kut:argue

ik heb net nog ff gekeken, maar er zitten er echt een paar die ik denk ik niet eens weg krijg. en toen ik beter keek,
    bleek dat er een stukje recht van de krassen die je op de foto ziet staan, ook nog zo’n groepje krassen naar beneden :argue

AAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja dat is balen
    helemaal op een donkere kleur auto
    zie je het meteen
    zonde :(

Zijn ze erg diep? Anders kan je ze der nog wel redelijk uit polijsten met een goede polijstmachine:thumbup

er is er iig 1 die wel diep zit. maar ik ga zaterdag met jeroen ff kijken of we het weg krijgen.

hoop het wel :angel

Zo, inmiddels zijn we al 2 weken verder ofzo? De oude veerpootbrug is opgehaald en morgen word de nieuwe verstuurd ….zal mij benieuwen :P

we gaan het zien paul. wat een gekut met die shopjes hè

25 berichten aan het bekijken - 801 tot 825 (van in totaal 1,929)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.