Show hier je corsa C

Forumindex Forums Modellen Corsa Show hier je corsa C

25 berichten aan het bekijken - 601 tot 625 (van in totaal 1,929)
  • Auteur

boeiend het heet ook geen LUL topic

En er komen niet zo veel corsatjes meer langs duss leuk om dit te zien .

Ciaooooo:P

ik wilde eerst ook zwarte angel-eyes… maar aangezien er nog een spuitbeurt op het programma staat voor mijn corsa komt de ‘chrome’ look beter uit bij het project ;)

en ja… rood…:argue het blijft een lastige kleur… drom gaat hij ook een ander lakje krijgen… en de bedoeling is zoals het er nu naar uitstaat wit… drom ook WhiteCora :P

wel leuk overigens om een ’top’ corsa uit de UK te zijn met mijn 17″ König Unknown velgen king:

origineel gepost door PORE

Originally posted by Friebel

origineel gepost door Aydee

origineel gepost door Friebel
    ziet er goed uit mistergsi”:thumbup

en hoe zit het nou met je skirts??

Haha je weet het nog :P ja vrij aardig al zeg ik het zelf, zit alleen nog een kiertje tussen me skirt en me auto nu, maar die vul ik op met siliconen kit glans zwart en dan is het goed naar me zin :thumbup ik zal nog wel ff fotos maken..

die skirts passen heel mooi, vrijwel naadloos en is toch geen kit voor nodig ???

I wish, je zal het zondag wel zien, misschien komt het omdat ze over me orginele skirts zitten?

zo komt ook weer goed uit
    zaterdag rijd eerst een eikel mn linker spiegel naar ze grootje
    en maandag rij ik rechtdoor schiet er ineens een auto uit een oprit en die had mij nooit gezien
    rij ik daar volop
    gaat lekker weer
    nog nooit een ongeluk gehad en dan 2 kort achter elkaar
    baal als een stekker aangezien ik op vakantie ga eind deze week:fy1
    en ook nog is dat ik hem 3 weke geleden gespoten en bumpers erop gezet heb en 1.5 week gelede ofzo nieuwe velgen
    waar er ook 1 goed kapot van is nu :swear
    de schade was even snel geschat op rond de 2500 a 3000 euro
    morgen komt de schade expert kijke voor het echte rapport
    dat zal nog wel ff meer zijn :mad:

mooi klote, maargoed dat je dat water daar niet ben ingeschoten :thumbup

origineel gepost door PORE

origineel gepost door Aydee

origineel gepost door Friebel
    ziet er goed uit mistergsi”:thumbup

en hoe zit het nou met je skirts??

Haha je weet het nog :P ja vrij aardig al zeg ik het zelf, zit alleen nog een kiertje tussen me skirt en me auto nu, maar die vul ik op met siliconen kit glans zwart en dan is het goed naar me zin :thumbup ik zal nog wel ff fotos maken..

die skirts passen heel mooi, vrijwel naadloos en is toch geen kit voor nodig ???

I wish, je zal het zondag wel zien, misschien komt het omdat ze over me orginele skirts zitten?

dat zal het wel wezen ;)

@ vincenttor: dat is een aardige klap geweest denk. flink balen man.
    succes ermee. hoop dat de verzekering genoeg uitkeerd aan je. :thumbup

@ vin: PFff lijkt een lullige tik maar je hebt er al gauw een hoop schade van :( Minder man! Das wel dubbel pech zo ineens achter elkaar ….
    Ik had wel om foto’s gevraagd maar niet om zulke man……succes en hopelijk keert verzekering genoeg uit voor je!

mja nu maar hopen dat het een beetje opschiet met die verzekeringen zooi
    en dat het zonder veel gezeur gaat , wat ik niet verwacht
    hoorde dat het ongeveer vaak een week of 6 – 8 kan gaan duren

ja je kan idd wel op 1,5 á 2 maanden rekenen hoor. weet je al een beetje wat de schade is?

het kan ook een jaar gaan duren als het tegenzit .

ik heb ondertussen een andere auto , maar vandaag kreeg ik dan eindelijk bericht dat alles nu afgehandeld is kwa schade wat vorig jaar 12 juli aangericht is aan mijn B gsi :thumbdown

@ mistergsi: morgen weet ik het preciese bedrag ervan

@ crossagek: dat meen je niet zo lang
    was het niet duidelijk wie er de schuldige was hier of iets ?
    bij mij is het vrij duidelijk en ik reed erg langzaam ook
    neem aan dat als je wat harder rijd je airbag er ook uit klapt ?

tegenpartij bekende meteen schuld , alleen hun verzekering wilde hier niet aan mee werken en wilde niks uitkeren .

na een half jaar wouden ze de schade delen

en nu zijn ze eindelijk tot inzicht gekomen dat ik er niks aan kon doen dat die vrachtauto voor mijn neus de berm in reed en allemaal stenen en verdere shit over mijn auto heen gooide .

de schade kon ik niet met het geld herstellen , maar dat is ook niet meer nodig , want het geld ga ik nu lekker in mijn nieuwe auto steken :thumbup

ik ga een spoilerzwaard en booskijkers kopen van lumma om de bodykit compleet te maken en netjes laten spuiten van het verzekeringsgeld .

Zuur man, zeker na je alles had vervangen en gespoten. Echt zonde. Succes met je afhandeling, hoop dat ze goed uitkeren en beetje snel ook.

Gr. Stefan

Denk idd dat het ook net an de verzekering ligt.
    ik had het geld van de verzekering pas na 8 weken. terwijl de tegenpartij ook meteen schuld bekende.

Maar laten we hopen dat jij niet zo lang hoeft te wachten :thumbup

@crossagek
    : ga je dat spoilerzwaard ook spuiten? dat zijn toch die carbonne dingen aan de onderkant van je bumper voor?

ja heb vandaag de schade gehoord en het was 3500€ geworden
    heb mn auto voor 6000 gekocht
    gaat lekker gelukkig niet total loss verklaard want de dag waarde is niet al te hoog dacht ik van corsatjes
    staat wel nog maar 42000 km op de teller
    naja ik moet het eerst dus uit eigen zak neerleggen en dan maar wachten op het geld :S

ben vorig jaar op een gillera citta aangereden had voorrang
    maar meneer meende dat je van 1 kant mocht komen maar was van beide kanten
    klapte er bovenop geen letsel alleen gillera toto
    was van mening dat hij niet schuldig was ondanks voorrangsbord en pijlen van verkeer dat je van 2 kanten mocht komen.
    even politie erbij
    daarna elke week gebeld met die man zijn verzekering en had me geld binnen 5 weken

ja ik zit er nu ook al vanaf maandag elke dag achteraan
    blijf bellen ook
    moet dit zsm geregeld hebben
    hier wat fotos van hoe en wat

Ik mag toch hopen dat ik wel in mn gelijk word gestelt
    aangezien het een uit/oprit is

ja je moet wel gelijk krijgen aangezien de tegenpartij :

1 uit een uitrit komt
    2 met een bijzondere verichting bezig is en al het overige verkeer voorrang moet geven
    3 jij op een voorrangsweg reed
    4

Maar is dit wel een uitrit? Stonden er aan het begin van de weg voorrangsborden? Want het erf houdt op bij het huis, vind het net een gewone weg lijken, welliswaar onoverzichtelijk.
    Wat ik wel vreemd vind is dat er geen spiegels hangen om de dijk op te kijken, hier in de polder hangen die dingen overal.

Das toch nog een aardig bedrag.

Maar als ik het zo zie heb je massel gehad dat je niet zo het water bent in gelanceerd.

Maar zit wel te twijfelen of het wel een uit/oprit is hoor. en wel vaag dat er geen spiegels enzo staan. dat hebben ze hier in de buurt ook allemaal staan.

Succes ermee. :thumbup

en gewoon die verzekering lastig blijven vallen :P

IK had gezien op google earth dat het een uitrit is van een woonerf dus niet van de gemeente drm denk ik geen spiegels…is hun eigen terrein

dat zou kunnen. maar dan zou ie dus wel gelijk hebben :hmmz

als je goed naar die foto kijkt van google earth zie je dat het gewoon een in-uit rit is naar die boerderij / woonhuis .

helemaal omdat de gemeente verplicht is kruisingen e.d overzichtelijk te houden en hier dus wel een spiegel had geplaatst als het een weg van de gemeente betrefd ;)

dan nog de tegenpartij kwam achteruit rijden , dus dat is een bijzondere manouvre , en zoals iedereen geleerd heeft , moet iemand die een bijzondere manouvre uitvoert het overige verkeer voor laten gaan , dus de schuld ligt zeer duidelijk bij die vrouw .

ik denk dat die mensen er niet onverstandig aan doen om of een spiegel te plaatsen of die struik te snoeien om zoiets te voorkomen :P

ze kwam vooruit rijden trouwens
    maar ik denk ook wel dat ik gelijk krijg
    heb vanmiddag maar eens zelf zitten kijken
    scherm los gemaakt paar boutjes en hoppa
    de binnenkant is nie echt kapot heb met een spanband aan een boom al heel wat recht gemaakt van eht ophangpunt voor t scherm
    toen maar op winparts.nl gekeken
    kost een nieuw schermpje 20 euro ofzo
    en motorkap 90
    dus maar meteen bestelt en ga voorbumper halen nieuwe angel eyes bestelt
    zsm halen en dan heb ik m binnen een paar uurtjes denk minder zelfs weer in elkaar zitten
    dan maar even naar een goeie spuitcabine toe na mn vakantie, dat ik eerst maar op vakantie kan
    ‘ben er wel aan toe moet ik zeggen
    maar goed ik wil hiermee zeggen kosten plaatje is maar 1000 naja iets minder zelfs
    ipv als ik het bij zo een bedrijf zou laten maken +/- 3500
    dus hou k aardig wat over als ze uitkeren
    Als…..

@ crossagek :
    die kerel die daar woont die kwam er na tijdje toevallig aanrijden
    en die vertelde me dat ie ook 2 van zn autos beschadigt had
    hij had er 1 geparkeerd op de dijk
    was glad en moest dus met een vaartje de dijk/oprit op anders kwam ie nie boven dus hij keek en toen rende die naar zn auto
    probeerd met zn 2e auto de oprit op te scheuren en pats boem tegen een aankomende auto aan , die knalde tegen hem aan en die al geparkeerde auto
    dus ze hebben er blijkbaar niets van geleerd qua spiegels en dingen:argue

25 berichten aan het bekijken - 601 tot 625 (van in totaal 1,929)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.