Show hier je C20NE en 20SEH

Forumindex Forums Techniek C20ne/seh (2.0 8v) Show hier je C20NE en 20SEH

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 129)
  • Auteur
    Berichten
  • #17506742

    Originally posted by michiel026
    en je bent een goeie 2500 euro lichter alsje er een let er in heb hangen:jerry:jerry

    Die moet je ook reviseren..
    Dus nog wel meer..

    Voor 2500 euro moet je een heel eind kunnen komen..

    #17506743

    Van de week in mijn Kadett gezet: :)

    Gr Pascal

    #17506744

    ff wat nieuwe fotos met wat meer bling :wors


    #17506745

    mooi!! ziet er goed uit

    past trouwens een 4 bak van een ascona b achter een c20ne??

    #17506746

    alleen als die tegen een 18s motor aanzat.

    #17506747

    origineel gepost door rabbitopc

    origineel gepost door Pascal_B
    Kan je de nippel boven de thermostaat afsluiten?
    Zie namelijk bij bepaalde foto’s wel een slang lopen, en bij andere niet.

    Gr Pascal

    dat is de ontluchtingsnippel om het koelsysteem te ontluchten.
    daar kan dus ook een nippel in met slang naar je reservoir voor permanente ontluchting

    heb ik wel idd,

    #17506748

    origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi

    origineel gepost door rabbitopc

    origineel gepost door Pascal_B
    Kan je de nippel boven de thermostaat afsluiten?
    Zie namelijk bij bepaalde foto’s wel een slang lopen, en bij andere niet.

    Gr Pascal

    dat is de ontluchtingsnippel om het koelsysteem te ontluchten.
    daar kan dus ook een nippel in met slang naar je reservoir voor permanente ontluchting

    heb ik wel idd,

    Die is normaal toch voor de gasklephuis verwarming ?

    Ik maak heb altijd dicht in ieder geval, de gasklephuis verwarming haal ik er ook altijd af.

    #17506749

    origineel gepost door freek corsa

    origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi

    origineel gepost door rabbitopc

    origineel gepost door Pascal_B
    Kan je de nippel boven de thermostaat afsluiten?
    Zie namelijk bij bepaalde foto’s wel een slang lopen, en bij andere niet.

    Gr Pascal

    dat is de ontluchtingsnippel om het koelsysteem te ontluchten.
    daar kan dus ook een nippel in met slang naar je reservoir voor permanente ontluchting

    heb ik wel idd,

    Die is normaal toch voor de gasklephuis verwarming ?

    Ik maak heb altijd dicht in ieder geval, de gasklephuis verwarming haal ik er ook altijd af.

    me to.
    zat zelfs te denken om de retour benzine leiding door de gasklepverwarming te laten stromen.
    omdat benzine altijd koud is icm met metaal dan koelt hij de lucht zelfs miss. een beetje ?

    #17506750

    Anders laat je stikstof doorheen lopen :o . haha nee gaat niet lukken denk.

    #17506751

    mijn c20ne turbo

    zuigers voor
    zuigers na

    #17506752

    dfat zijn uitgedraaide ne zuigers? Ik zou xe zuigers proberen te krijgen of van een let

    [align=center]5[/align]

    #17506753

    origineel gepost door geert666
    dfat zijn uitgedraaide ne zuigers? Ik zou xe zuigers proberen te krijgen of van een let

    ik gebruik de deze omdat met standaart let of xe zuigers niet gemaakt zijn voor de kompressie kammer als je goe kijkt zij je bij mijn zuiger de oude vorm van de kompressie ng +deze zuigers zijn al ingereden volgens het blok en hebben maar 100000km

    #17506754

    origineel gepost door geert666
    dfat zijn uitgedraaide ne zuigers? Ik zou xe zuigers proberen te krijgen of van een let

    dat werkt toch niet in een 8v?

    dan gaat de zuiger rare dingen doen door de inkapingen in de zuiger voor de 4 kleppen..

    daarom hield corsaboy zijn moter het ook niet vol met let zuigers toch?

    #17506755

    Als er nog genoeg wanddikte op die zuiger zit zo, waarom niet?

    #17506756

    origineel gepost door Bart Hoedemaker
    Als er nog genoeg wanddikte op die zuiger zit zo, waarom niet?

    tuurlijk het is me al voorgedaan met 5 mm uitdraaien en de mijne zijn maar 4mm uitgedraaid

    #17506757

    origineel gepost door Bart Hoedemaker
    Als er nog genoeg wanddikte op die zuiger zit zo, waarom niet?

    de zuigers van nvt_opel gaan wel goed.

    maar 16v zuigers in 8v moter niet

    #17506758

    jaja en welke zijn de gesmede dan??
    En de xe zuigers moet je ook uitdraaien

    #17506759

    origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi

    origineel gepost door Bart Hoedemaker
    Als er nog genoeg wanddikte op die zuiger zit zo, waarom niet?

    de zuigers van nvt_opel gaan wel goed.

    maar 16v zuigers in 8v moter niet

    Jah ik bedoelde ook zijn uitgedraaide zuigers.

    #17506760

    16v zuigers kunnen wel goed gaan maar dienen aangepast te worden.
    Ik ben geen voorstander voor het afdraaien van zuigers.. je verzwakt de zuiger alleen maar verder wat dus meer kans op
    fatale motorschade oplevert bij een vuldruk motor.

    Ik ben zelf meer gecharmeerd van of compressie verlagen met een decompressie plaat of echte gesmede zuigers bestellen
    met stalen drijfstangen en goeie lagers king:

    #17506761

    origineel gepost door corsaboy
    16v zuigers kunnen wel goed gaan maar dienen aangepast te worden.
    Ik ben geen voorstander voor het afdraaien van zuigers.. je verzwakt de zuiger alleen maar verder wat dus meer kans op
    fatale motorschade oplevert bij een vuldruk motor.

    Ik ben zelf meer gecharmeerd van of compressie verlagen met een decompressie plaat of echte gesmede zuigers bestellen
    met stalen drijfstangen en goeie lagers king:

    Ja is beter, maar als je weinig centen hebt of iets low budget wil bouwen, dan beter uitgedraaide xe zuigers dan ne.
    Maar ieder zijn ding

    En het kan ook met ne zuigers

    klik

    #17506762

    welk spruitstuk heeft ie gebruikt.. geeft ie nergens aan.

    ziet eruit als een standaard ding namelijk

    #17506763

    lijkt wel zelfbouw

    #17506764

    Originally posted by geert666

    origineel gepost door corsaboy
    16v zuigers kunnen wel goed gaan maar dienen aangepast te worden.
    Ik ben geen voorstander voor het afdraaien van zuigers.. je verzwakt de zuiger alleen maar verder wat dus meer kans op
    fatale motorschade oplevert bij een vuldruk motor.

    Ik ben zelf meer gecharmeerd van of compressie verlagen met een decompressie plaat of echte gesmede zuigers bestellen
    met stalen drijfstangen en goeie lagers king:

    Ja is beter, maar als je weinig centen hebt of iets low budget wil bouwen, dan beter uitgedraaide xe zuigers dan ne.
    Maar ieder zijn ding

    En het kan ook met ne zuigers

    klik

    geert afdraaien van zuigers is duurder dan een decompressie plaat met 2 koppakingen…
    Dat weet jij ook :D

    #17506765

    origineel gepost door corsaboy

    Originally posted by geert666

    origineel gepost door corsaboy
    16v zuigers kunnen wel goed gaan maar dienen aangepast te worden.
    Ik ben geen voorstander voor het afdraaien van zuigers.. je verzwakt de zuiger alleen maar verder wat dus meer kans op
    fatale motorschade oplevert bij een vuldruk motor.

    Ik ben zelf meer gecharmeerd van of compressie verlagen met een decompressie plaat of echte gesmede zuigers bestellen
    met stalen drijfstangen en goeie lagers king:

    Ja is beter, maar als je weinig centen hebt of iets low budget wil bouwen, dan beter uitgedraaide xe zuigers dan ne.
    Maar ieder zijn ding

    En het kan ook met ne zuigers

    klik

    geert afdraaien van zuigers is duurder dan een decompressie plaat met 2 koppakingen…
    Dat weet jij ook :D

    vertel …

    #17506766

    origineel gepost door sjoerdie
    welk spruitstuk heeft ie gebruikt.. geeft ie nergens aan.

    ziet eruit als een standaard ding namelijk

    die heb ik ng niet wordt denk ik een zelf bouw een maat van mij heeft een tig staan met backing gas

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 129)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.