Show hier je C20NE en 20SEH

Forumindex Forums Techniek C20ne/seh (2.0 8v) Show hier je C20NE en 20SEH

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 129)
  • Auteur
    Berichten
  • #17211097

    Uhm, waarom is hier geen topic om je tor te plaatsen?
    :jerry

    mocht de mijne klaar zijn zal ik :kewlpics en specs plaatsen!

    #17506693

    In men D kadett een Sehtje ligt nu in de D kadett van Jimmy ( Custom )

    #17506694

    mijn calibra c20ne

    #17506695

    #17506696

    hierbij de mijnes!!


    #17506697

    Mijn c18nz mag ook wel mee doen toch?

    Is qua look toch het zelfde als een 2liter….op de brandstofregeling na….


    Nog niet klaar hoor……;)
    16v uitlaatspruitstuk
    seh nokkenas
    gt kop – poorten vergroot en gevlakt
    zelfbouw inlaat
    motorcarburateurs (nog niet klaar:()
    lagedruk brandstofpomp
    pipercross luchtfilter

    #17506698

    En ontsteking;) Wel een vraag ik zie het vaker,geen kap om de d-riem.Waarom?

    #17506699

    ow ik d8 dat het een 2 liter was, waarom een c18nz als basis als je er z,n smak met werk enz tegen aan gooid voor een beetje vermogen?

    #17506700

    Blokje heeft me geen cent gekost, en tis weer is wat anders dan altijd maar een 2 liter :P:P
    Gewoon nieuwschierig wat ik er zelf uit kan halen.
    Distrikap er af vind ik gewooon mooi, en makkelijk met distributieriem vervangen :P:P

    #17506701

    heeft dat nou nog nut die uitlaat band?

    #17506702

    Houdt een hoop warmte in het spruitstuk.
    Voor mij interesant omdat ik straks op carbjes ga rijden. Wordt het onder de kap een stukje minder warm.
    Hoeveel het scheelt weet ikniet, motortje heeft al een jaar of 2 niet meer gedraaid:P

    #17506703

    haha… alles lekker verversen straks dus

    #17506704



    #17506705

    Hier mijn C20 NE

    #17506706

    leuke kleur op de uitlaat bochten :)

    #17506707

    origineel gepost door danielhoogeveen
    Hier mijn C20 NE

    ziet er netjes uit maar war is je luchtmassameter gebleven?

    :wtf:wtf

    #17506708

    Die zit tussen de roestvrijstalenbocht en de greenfilter in

    #17506709

    Het ziet eruit dat hij met een c20xe lmm rijd en een losse inlaat temp sensor.

    #17506710

    Dat is een C20NE uit een astra GSI die hebben een M1.5.2 motronic dacht ik.

    Die hebben ook geen lucht weger maar een lucht massa meter, dat is dus zonder klep er tussen.

    #17506711

    dat klopt freek.gewoon de astra versie

    #17506712

    ons blokkie

    #17506713

    mijn c20ne cabrio:

    en mijn ex corsa seh+

    op de foto zit het orginele spruitstuk er nog op (uitlaat) maar had er later ook een spagettie van lexmaul op zitten, maar heb daar volgens mij geen foto meer van.

    #17506714

    (kwijl kwijl)

    Staan hele mooie blokken tussen zeg, kan niet wachten tot het bij mij zover is :wub

    Doet zo’n Lexmaul nu nog veel op een 8v??? Ik heb daar totaal geen idee van eigenlijk…

    Groeten Jeff

    #17506715

    ik had de lexmaul in combinatie met 16v injectoren van een c20xe. dat zijn injectoren die 220 cc op 2,5 bar geven in plaats van 170 cc benziene wat de moter normaal krijgt dit was een beetje beun en wel te veel.. maar ik merkte het wel.

    een seh is een hoog toerige moter (vind ik) en boven in deed hij zeker meer, en het leek wel alsof hij onderin iets inminder deed.

    later had ik er ook nog een 4-2-1 spagettie op en toen heb ik er mee gesprint op assen was veel fun :D

    wat na mijn mening ook helpt is de cilinderkop van 33 mm naaar 40 op boren… of wat dan ook en de lexmaul daar ook op aan passen. :D

    #17506716

    C20NE met Eaton M64 Kompressor :)

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 129)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.