Show hier je Astra Deel 1

Forumindex Forums Modellen Astra Show hier je Astra Deel 1

25 berichten aan het bekijken - 6,701 tot 6,725 (van in totaal 7,927)
  • Auteur

Dat is een hele nette F… :wors

@_Ray_ wrote:

Dus als je vaak tussen Deurne en Bakel rijdt, ze staan meestal op de Oldert ter hoogte van huisnummer 6. :jerry

Die weg hebben ze toch jaren geleden juist aangepast om hard te rijden?
    Eerst was de weg gevaarlijker door het wegdek en dikke bomen, ze hebben het dus alleen maar aantrekkelijker gemaakt ;)

Maargoed, we kijken uit, dank voor de tip :thumb

Dat…. ziet er dik uit!! :thumb :thumb

nais die lip eronder!! :thumb

Zeer dikke astra H.

Heb vandaag m’n andere foto’s binnengekregen:

Dit was op de terugweg toen ik een Irmscher achterbumperlip ging ophalen.
    Na correctie 110 waar ik 100 mocht.

@_Ray_ wrote:

Dus als je vaak tussen Deurne en Bakel rijdt, ze staan meestal op de Oldert ter hoogte van huisnummer 6. :jerry

Oei, dan heb ik daar vaak geluk gehad, kan niet herinneren dat ik er ooit 80 gereden heb :jerry

@botssiee wrote:

@_Ray_ wrote:

Oei, dan heb ik daar vaak geluk gehad, kan niet herinneren dat ik er ooit 80 gereden heb :jerry

De laatste tijd wil daar wel eens een zwarte astra J sports tourer staan met dakkoffer (hierin zit de camera), teminste die zag ik een maand geleden staan.
    Helaas had ik de 20ste minder geluk.

Balen van die bekeuring haha! En thanks Guys! Maar de Astra gtc is nog langgggggg niet af hoor!

lekker gaan touren vandaag. :agent prachtig zonnetje erbij.

Hier mijn originele astra OPC ben 2e eigenaar en nog geen 100dkm op teller.

Da´s een mooie en met een km stand <100.000 kun je er nog heel lang schik van hebben!!

Mooie kar !
    Wel even een naafdopje scoren haha :thumb

Nette OPC idd :thumbup

vandaag in Soesterberg een paar leuke foto’s gemaakt.
    militair luchtvaart museum.

@_Ray_ wrote:

Zeer dikke astra H.

Heb vandaag m’n andere foto’s binnengekregen:

Dit was op de terugweg toen ik een Irmscher achterbumperlip ging ophalen.
    Na correctie 110 waar ik 100 mocht.

Krijg jij ze zo binnen, of heb je de foto opgevraagd? Dit kost toch een bepaald bedrag als ik me niet vergis?

Ik heb de foto opgevraagd, de kosten zitten al in het boetebedrag inbegrepen. Dus geen extra kosten aan verbonden.
    Je krijgt dan de foto’s geprint op een a4tje met een brief van de politie waarin staat dat je de foto opgevraagd hebt.

Nice @Dizs !

Hier ook ’n foto van mijn station die ik deze morgen in de sneeuw snel even gemaakt heb.

@Silver wrote:

Gelukkig is het een Starfighter en geen Astrafighter….. ;) Leuke foto´s!!! :thumbup

@_Ray_ wrote:

Ik heb de foto opgevraagd, de kosten zitten al in het boetebedrag inbegrepen. Dus geen extra kosten aan verbonden.
    Je krijgt dan de foto’s geprint op een a4tje met een brief van de politie waarin staat dat je de foto opgevraagd hebt.

Als het nou nog een mooie foto zou zijn haha :thumb

@Juhroen wrote:

@_Ray_ wrote:

Als het nou nog een mooie foto zou zijn haha :thumb

Hadden beter ongeveer 1,5 maand kunnen wachten om er een foto van te maken totdat m’n astra verlaagd en de Irmscher bumperlip erop had. :thumbup

@petrolhead wrote:

lekker gaan touren vandaag. :agent prachtig zonnetje erbij.

WOW! Superdik! king:

thanks, heb nog een nieuwe.

hier zie je wel goed op dat hij alles behalve perfect is. :hmmz maar wel een leuk plaatje.

Dik davy!!

@petrolhead wrote:

thanks, heb nog een nieuwe.

hier zie je wel goed op dat hij alles behalve perfect is. :hmmz maar wel een leuk plaatje.

dit had een mooie foto geweest voor de urban fotowedstrijd.

25 berichten aan het bekijken - 6,701 tot 6,725 (van in totaal 7,927)
  • Het onderwerp ‘Show hier je Astra Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.