Show hier je Astra Deel 1

Forumindex Forums Modellen Astra Show hier je Astra Deel 1

25 berichten aan het bekijken - 5,651 tot 5,675 (van in totaal 7,927)
  • Auteur

En nog iets Stephan: prachtige looks met die achterlichten!!!! Ge-wel-dig! :wub

En @ Terry: Bling f*cking bling, like always!! :thumb

@BlueAstraG wrote:

@Step-han wrote:

@BlueAstraG wrote:

Ik heb de versie in het zwarte flesje. Dat goedje is wat chemischer en zwart zeg maar. Des te belangrijker je lak goed af te dekken.

Ik was vandaag bij de Auto Quick in Heerde maar daar hadden ze de ”Turtle Wax Trim Restorer” niet. Ik dacht dat jij die ook gebruikte BlueAstraG. Ze hadden wel dat goedje waar jij ’t nu over had maar dat raadde ze daar niet echt aan om te gebruiken. Ook zijden ze dat het met een goede wasbeurt het er weer af was..

Wat is jou mening daarover?

Ligt aan hoe je het gebruikt. Ik ben er zeer tevreden over en het verdwijnt niet meteen bij een goede wasbeurt.
    Ik ben van mening dat je deze stap na elke wasbeurt, voor een paar keer, moet herhalen. Dan zit er een laag op die er pas na verloop van een lange tijd af gaat.

Ik lees nu ook diverse goede verhalen over Meguiars (Trim Restorer), misschien is dit iets wat je kan proberen. Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar DIE werking dan van de Turtle Wax.

Als je de filmpjes van ”Meguiars Trim Restorer” ziet en de reviews lijkt me dat ook wel een goed product. Waar kun je zoiets kopen? Online of wat van winkel?

@BlueAstraG wrote:

En nog iets Stephan: prachtige looks met die achterlichten!!!! Ge-wel-dig! :wub

Haha, bedankt ben zelf ook erg tevreden. Helemaal als straks die doffe look van de side skirts weg zijn :thumb :thumb
    Want je hebt altijd baas boven baas en Meguiars heeft wel een wat betere naam dan Turtle Wax.

http://www.carclean.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;

Kun je ook de reviews doorlezen en alsnog kiezen.

@BlueAstraG wrote:

http://www.carclean.nl/

Kun je ook de reviews doorlezen en alsnog kiezen.

Bedankt ik ga er eens naar kijken!

nice TerryB en Step-han!! ziet er zeer goed uit! :thumb king:

Thnx;) het was wel weer nodig, vogel stront enzo, zal ff op hun nest gaan kakke, zoude ze ook niet leuk vinde :ass!!

@Step-han wrote:

Want je hebt altijd baas boven baas en Meguiars heeft wel een wat betere naam dan Turtle Wax.

en is ook gelijk € 5,- (dat is 1/3) duurder. Mequiars is een hoop bla bla bla en daar betaal je voor.
    Als je het goed wil doen dan kan je beter voor de Trim Sealant kiezen van Dodo, dan ben je er ook voor de komende 6 maanden vanaf.

Ander alternatief is CQuartz DLUX wat 12 maanden zou moeten blijven zitten :vertag

mequiars is ook 2x zo duur king:

@Juffer1 wrote:

Ander alternatief is CQuartz DLUX wat 12 maanden zou moeten blijven zitten :vertag

:shock: onder alle omstandigheden? :shock:

Mits goed opgebracht wel ja.

Zelf gebruik ik de dodo juice Trim sealant en dat blijft zeker 6 maanden zitten ondanks vorst, regen en 26 wasbeurten :thumb

@TerryB wrote:

Ik gebruik zelf de trim restorer van meguiars voor mijn grille, onderlip en de zijspiegel houders, werkt perfect, zelfs na meerdere was beurten!

Zie hier het resultaat, de lip en grille zijn bijna net zo zwart als de lak;)

echt een mooie auto, met originele gm parts kan je ook een dikke auto maken, like your style :thumb

Thnx! Ben zelf ook heel blij met hoe de auto zo is, en hij is dan ook bijna af king:. Clean and low!

Nice Arjan! Ik vind dat echt ziek lang :thumb

@Terry
    : complimentjes in overvloed jonguh! En terecht ook nog ;)

Zo, nieuw interieurtje zit erin..

En nieuw projectje ligt te wachten…Corsa 18″ VXR velgjes!

Wat een dikke stoelen man…. :wub :wub :wub
    Astra H OPC??

wow, ziet dr vet uit!!
    ben altijd fan geweest van half leer, volleer heb ik eigenlijk niks mee voor in zo’n auto’s.

die velgen zijn ook super vet!
    is dat plug & play?

@Baas J. wrote:

Erg mooi
    Ik vind die stoelen ook erg mooi.
    Denk dat vol leer ook mooi zou staan. Zeer luxe!

Dat ziet er sexy uit!!!!

hoi !
    dit is mijn gtc :)

;)

dit was mijn vorige wagen

door een spijtig incident ben ik deze verloren :(

@Baas J. wrote:

Zeer dik!! maar dat zijn we eigelijk wel gewend van jou.. ik zie nog een 3e projectje.
    Tuin opruimen, de hark en schop staan al klaar :D

Ik had vol leer…(staat te koop zelfs). Maar dit zit echt 10x beter :D

De tuin staat op de planning in t najaar… maar dat ga ik niet zelf doen, geen zin in!

@GSI Racer wrote:

wow, ziet dr vet uit!!
    ben altijd fan geweest van half leer, volleer heb ik eigenlijk niks mee voor in zo’n auto’s.

die velgen zijn ook super vet!
    is dat plug & play?

Thanx, ja die velgen zijn gewoon 18″ 5 x 110 ET47 7,5J. Origineel Opel.
    Ik ga ze laten opknappen en 2-tone laten spuiten.

cool, geen half werk iig! :thumbup

25 berichten aan het bekijken - 5,651 tot 5,675 (van in totaal 7,927)
  • Het onderwerp ‘Show hier je Astra Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.