Show hier je Astra Deel 1

Forumindex Forums Modellen Astra Show hier je Astra Deel 1

25 berichten aan het bekijken - 5,476 tot 5,500 (van in totaal 7,927)
  • Auteur

Ik vindt het juist wel wat hebben, ik hou wel van anders. De VW mannen hebben pas de vreemdste combi’s.
    Iets helderder groen op een arden blue opc is pas gaaf!!!

Vespa is verkocht ;) toch nog samen op de foto vanwege de zelfde kleur.

Onze Astra er ook maar ff bij:

grtz,
    John

WAUW wat een bak!!!

Echt een hele dikke station….. :wub :wub :wub :wors :wors :wors

zo hallo mensen…misschien dat jullie mijn auto nog herkennen van 2 jaar terug , toen ben ik namelijk bij wegmisbruikers :shock: geweest Haha zie youtube street-turnerz@wegmisbruikers.
    na 1,5 jaar stil staan heb ik hem vandaag eindelijk opgehaald bij de spuiter. :wors
    hier alvast kleine impressie

greetz paul

Die ken ik nog ja!!! whatzgeburt?!

heb motorische problemen gehad waardoor er een nieuw blok in moest komen :( toen heeft iemand mij nadat het blok eruit was gehaald , laten zitten met de zooi…dik jaar verder… Nja dan ga je een huisje kopen en word het ook niets met de auto…had allerlei nieuwe spullen voor op de auto. toen heb ik uiteindelijk iemand bereid gevonden mij dat blok in te bouwen, waarna die vervolgens naar de spuiter kon…pfff lang gewacht maar toch voor mekaar. :thumb meer fotoos volgen nog…

greetz paul

Aj. altijd rot om zoiets te horen.. Maar prioriteiten zijn ook belangrijk!! Je Assie krijgt dus een revalidatie fase.. Hopen dat die stilstand hem geen kwaad heeft gedaan!

yes prioriteiten….pfff maar het( nieuwe ) blokje doet goed :D heeft een derde gelopen van het originele dus… nu alleen wat problemen gehad met multi timer maar……zo straks gelukkig opgelost :wors …hier nog paar fotoos.
    aanpassingen : nieuwe bumper /spoiler /grill/kleur/8erlichten :ass helaas nog niet zien…custom made moeten al1 paar aanpassingen doen…

rest volgt

greetz

vette kleur zeg!!! :wors

wat betreft die van wegmisbruikers, een grotere lul van een agent had je niet kunnen hebben volgens mij :jerry
    wel correct dat hij hem niet liet afslepen, dat dan weer wel :thumb

Hij mag er wezen!!! :wub :wub

Thx

@patrickww wrote:

Heerlijk laag!

@@stracoupe wrote:

yes prioriteiten….pfff maar het( nieuwe ) blokje doet goed :D heeft een derde gelopen van het originele dus… nu alleen wat problemen gehad met multi timer maar……zo straks gelukkig opgelost :wors …hier nog paar fotoos.
    aanpassingen : nieuwe bumper /spoiler /grill/kleur/8erlichten :ass helaas nog niet zien…custom made moeten al1 paar aanpassingen doen…

rest volgt

greetz

vet ding man!

Zonder ”taartschep” deze keer? :jerry

Haha zonder taartschep /scheermes ;) zit nu een beschaafd spoilertje op…duidelijke fotoos komen maar ik ben ook zeer tevreden met het resultaat. vooral me dakje vind ik ook goed gelukt :p

bedankt voor de reacties

greetz

Je hebt je netjes geprofileerd in het programma :thumb

Opel-rijders he ;)

Mooie Astra’s guys!

@BlueAstraG wrote:

Mooie Astra’s guys!

idd, heel mooie Astra´s :thumb :wub

@Martijn92 wrote:

hahaha..@ automaxx!! nette astra..misschien heb je die van mij wel zien staan op t terrein?;)

@ Fct_blondi

dankje en klopt idd was op Automaxx en ik heb jouw astra ook zien staan ziet er ook netjes uit :D
    Heb ook nog een foto van jouw astra gemaakt als je ‘m wil hebben zeg je het maar kan ‘m wel via een pb sturen ofzo
    En heb er nu nieuwe velgjes onder dus volgt ook nog een fotootje van

@Martijn92 wrote:

@ Fct_blondi

dankje en klopt idd was op Automaxx en ik heb jouw astra ook zien staan ziet er ook netjes uit :D
    Heb ook nog een foto van jouw astra gemaakt als je ‘m wil hebben zeg je het maar kan ‘m wel via een pb sturen ofzo
    En heb er nu nieuwe velgjes onder dus volgt ook nog een fotootje van

haha nice!! :agent dus je vond m de moeite waard om op de foto te zetten haha goed teken king: leuk! zou m graag willen zien! stuur maar als je wil king:
    heb je mij ook gezien of was ik toen pleites? volgens mij was ik ff weg want heb volgens mij niemand een foto zien maken van mn astra haha.. anders was ik misschien ook wel ff naar je toe komen lopen ;)
    ohja anders kun je die foto evt ook nog plaatsen in ‘astra gespot topic’ kan ik m daar wel zien:)
    iig thanks!

en ook benieuwd naar foto van je astra met zn nieuwe velgjes! king: :kewlpics

25 berichten aan het bekijken - 5,476 tot 5,500 (van in totaal 7,927)
  • Het onderwerp ‘Show hier je Astra Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.