Show hier je Astra Deel 1

Forumindex Forums Modellen Astra Show hier je Astra Deel 1

25 berichten aan het bekijken - 2,751 tot 2,775 (van in totaal 7,927)
  • Auteur

Zo…

Nog maar even weer wat foto’s van de F sport. Zijn allemaal losse Foto’s heb nog geen totaalplaatje, maar kon het niet laten om ze toch ff te posten… Is al weer even geleden :P

Totaal foto moet ik toch nog ff weer een keer maken. Komt vast en zeker binnenkort wel een keer.

astra g , sport² full options behalve leer uit 2003.

coupe voorbumper, eus einddemper. xenon 8000k en voor de rest orgineel:jerry

Hoi hoi,

ik lees al een tijdje mee op het forum, en zal me nu toch eindelijk maar eens voorstellen:P
    Ik heet audrey en kom uit limburg.
    Ik rij een astra uit ’94, niet zo uitgebouwt als sommige die ik hier zie staan, maar ik ben super blij met mijn astra’tje!

dat ziet er netjes uit, ik heb hem al van dichtbij mogen bekijken, wees er zuinig op, zo netjes vind je ze niet meer gauw

Paar nieuwe foto’s :P

Deze ravage is ook weer opgelost hoor:

origineel gepost door Aapje

dit is 1 van de weinige niet verkleurde gele astra’s die ik gezien heb.
    De meeste zijn verkleurd door de zon:agent

Is wel een teken van goed onderhoud en goed blijven poetsen.;)

gr.Paul

Hier wat fotootjes van mijn trots..

Niet getreurd, er komen nog Irmscher achterlichten op, OPC spiegels (heb ik al liggen), motorkapverlenger (heb ik ook al liggen) enz. (dus nog lang niet klaar :lol: )…

Gr Wesley

origineel gepost door vectra208v

gr.Paul

Misschien komt dat wel omdat de bovenstaande GEEN Annanas Gelb is maar een fellere minder voorkomende kleur geel:jerry

Maar des niet al te min nette auto 1.4??:D

Maar moet mijne wel weer eens polishen:angel

leuk kleurtje!!! zo zie je ze niet vaak :)

nu nog omlaag….

origineel gepost door Opel_Astr@

origineel gepost door vectra208v

[..]

[..]

gr.Paul

Misschien komt dat wel omdat de bovenstaande GEEN Annanas Gelb is maar een fellere minder voorkomende kleur geel:jerry

Maar des niet al te min nette auto 1.4??:D

Maar moet mijne wel weer eens polishen:angel

Nou volgens ’t kenteken moet ie rood zijn (volgens sommige onderdelen ook :P) Hij is in ongeveer 97 opnieuw gespoten.

Ennnn er ligt een C16SE in ala 100pk gelukkig :P

@hierboven, ik woon in een drempel-vol gebied. Bij mij gaat de auto niet omlaag :P (Ligt wel een sport-uitvoering onder deze auto, dus hij gaat wel lekker door de bochtjes :)

oh maar de mijne is rondom 4cm verlaagd.. en ik kan gewoon alle drempels aan hoor… met 205 banden..

origineel gepost door kadett-supreme
    oh maar de mijne is rondom 4cm verlaagd.. en ik kan gewoon alle drempels aan hoor… met 205 banden..

Mja ik rem niet voor de drempels, daarvoor heb ik schokdempers, maar dan moeten ze niet zodanig verlaagd zijn dat ik bijna geen schokdemper over heb :D

Garage gaat tussen 5 en 6 effetjes een nieuwe middendemper erop leggen, en dan krijgt ie van mij geen nieuwe onderdelen meer tot hij 230.000 op z’n teller heeft ipv 208.000 :P

He Wesley,

Welke koplampen zijn dit???:wub

Groeten,
    Patrick

origineel gepost door astrawez
    Hier wat fotootjes van mijn trots..

Gr Wesley

Zijn dit die velgen die je hebt gekocht via supervelgen.nl ??
    Vind ze gruwelijk gaaf.

Zijn het originele opel velgen? Want overal waar ik zoek op internet, vind ik ze wel, maar zijn ze van WSP ITALY.

Zie b.v. deze link: http://www.akto.nl/contents/nl/d737.html#p1517

@ Astrawez, hele nette Astra! :thumbup

Velgens zijn ook netjes.

Blijft de Astra zo of gaat er nog meer aan gebeuren

origineel gepost door OCZ-Languh
    @ Astrawez, hele nette Astra! :thumbup

Velgens zijn ook netjes.

Blijft de Astra zo of gaat er nog meer aan gebeuren

eeey languh heb jij je foto’s hier al eens gepost :hmmz

eeey languh heb jij je foto’s hier al eens gepost

Zie het dikke Astra Topic. Daar heb ik er zojuist 3 gepost.:P

En heb hier ooit een x aantal pagina’s terug al eens een paar foto’s van de Astra neergezet

Tnx voor jullie reacties!! :cool:
    * De ae’s die ik erop heb zijn van Sonar.
    * Dit zijn inderdaad de velgen die ik bij supervelgen heb gekocht. Het zijn gewoon originele OPC velgen, zij bestellen ze namelijk rechtstreeks bij Opel. Als ik jou was zou ik niks bij Akto in Apeldoorn kopen, daar heb ik m’n vorige auto gekocht, was echt een bagger service daar..
    * Ik ga nog wel een paar dingen aan mn auto veranderen. Vandeweek komen er zwarte Irmscher achterlichten vanuit Duitsland binnen samen met een Irmscher grill (die laatste gaat direct de verkoop weer in), beide nieuw in de doos. (Y) Verder heb ik nog daklijsten, een motorkapverlenger, ECO-Tec kap, OPC spiegeltjes, en een complete middenconsoleset bij de spuiter liggen. Het wordt alleen zwart gespoten (zwart zwart dus :lol: ), dus het duurt wat langer eer dat dat klaar is.. Verder wil ik binnenkort nog mijn voorbumper opnieuw laten spuiten en mn achterklep (gelijk het logootje weghalen). Als dit klaar is misschien nog een verlagingssetje van hooguit 3cm, maar daar ben ik nog niet helemaal over uit..

Gr Wesley

Kostte die OPC velgen? Die zoek ik ook nog..

origineel gepost door astrawez
    Tnx voor jullie reacties!! :cool:
    * De ae’s die ik erop heb zijn van Sonar.
    * Dit zijn inderdaad de velgen die ik bij supervelgen heb gekocht. Het zijn gewoon originele OPC velgen, zij bestellen ze namelijk rechtstreeks bij Opel. Als ik jou was zou ik niks bij Akto in Apeldoorn kopen, daar heb ik m’n vorige auto gekocht, was echt een bagger service daar..
    * Ik ga nog wel een paar dingen aan mn auto veranderen. Vandeweek komen er zwarte Irmscher achterlichten vanuit Duitsland binnen samen met een Irmscher grill (die laatste gaat direct de verkoop weer in), beide nieuw in de doos. (Y) Verder heb ik nog daklijsten, een motorkapverlenger, ECO-Tec kap, OPC spiegeltjes, en een complete middenconsoleset bij de spuiter liggen. Het wordt alleen zwart gespoten (zwart zwart dus :lol: ), dus het duurt wat langer eer dat dat klaar is.. Verder wil ik binnenkort nog mijn voorbumper opnieuw laten spuiten en mn achterklep (gelijk het logootje weghalen). Als dit klaar is misschien nog een verlagingssetje van hooguit 3cm, maar daar ben ik nog niet helemaal over uit..

Gr Wesley

Net supervelgen gebeld over die OPC velgen… het zijn GEEN originele Opel velgen en komen NIET bij Opel vandaan!
    Het zijn replica’s, vandaar de prijs (1800,-).
    Desalniettemin blijven het vette velgen!

:wtf Who cares!! Niemand die het ziet.. :afro

Voor sommige misschien wel een bekende auto, maar ik zal hem toch eens posten hier. Afgelopen week mijn velgen gepolijst en eens flink gepoetst.
    Foto’s zijn niet van de beste kwaliteit, zijn met de telefoon gemaakt.
    Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

groeten jeroen

nice:thumbup mooie astra ziet er dik uit met die velgen :D
    mvg paul

zeer nette astra… als ik deze zo zie, begin ik toch te twijfelen om ’n setje gsi bumpers te zoeken…

25 berichten aan het bekijken - 2,751 tot 2,775 (van in totaal 7,927)
  • Het onderwerp ‘Show hier je Astra Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.