show hier je 2.0L 16 klepper

Forumindex Forums Techniek C20xe (2.0 16v) show hier je 2.0L 16 klepper

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 540)
  • Auteur
    Berichten
  • #17324416

    nog in sloop stand

    #17324417

    ziet er niet slecht uit zo op het eerste gezicht……:thumbup

    #17324418

    heheheh

    neej klopt het kon slechter :P

    #17324419

    Mijn Calibra Turbo

    Mijn Vectra 2000

    #17324420

    hier mijn m2.8 :wub:wub

    #17324421

    nou hier dan maar het C20XE blok van me (ex)astra GSI :wub :wub

    #17324422

    hier mijn sprint corsa c20xe

    #17324423

    Origineel gepost door jimgsi
    hier mijn sprint corsa c20xe

    :wub:wub enkel gaat me vriendin zo gillen als ze met je corsa meeryd:P
    nu mag ik geen 16v corsa mee bouwen van haar:hmmz

    heeft zy ff pech:D:D

    #17324424

    Hier mijn c 20 xe .
    Heb deze 9 jaar geleden ingebouwd en loopt nog altijd als een trein .:thumbup

    #17324425

    leuke details bij bovenstaande ombouw

    powerlifts op de veerpootbrug aan binnenzijde
    aangepaste veerpootbrug, en wat zit er rechts op dat rubber in de vpbrug?
    een demper tegen inslaan van t blok bij gasgeven?

    :hmmz

    #17324426

    Het is idd een extra motorsteun tegen het kantelen van de motor bij het optrekken .
    Deze zit aan de versnellings bak bevestigd en boven aan de veerpootbrug .
    Veerpootbrug heb ik zelf gemaakt van dikwandige buis zodat deze niet zal verbuigen door de reactie krachten .
    Heb ook aan de onderzijde van de auto soortgelijke reactiestangen tegen het buigen van de chassisbalken .

    #17324427

    heb je daar ook foto’s van?

    oplossing die een hoop pittige corsa’s binnen de ctc gebruiken hiervoor is het volgietten van de motorsteunrubbers met PU

    kost dan wel wat meer moeite om de laatste motorsteun op zn plek te krijgen (blok hangt erg stijf) maar kantellen doettie niet meer :D

    #17324428

    Met motorsteunen volgieten heb ik slechte ervaring mee .
    Had dit gedaan bij mijn golf maar was hier zeer snel van genezen .
    Hierdoor kreeg ik zo`n sterke trilling door de hele auto dat alles begon te trillen en te rammelen .
    Het gevolg was iid ook dat de motor er scheef in hing doordat de steunen
    niet meer in wilden veren .
    Ik maak morgen wel even een paar plaatjes van de reactiearm en de onderzijde .

    #17324429

    Origineel gepost door 5chaap2k
    heb je daar ook foto’s van?

    oplossing die een hoop pittige corsa’s binnen de ctc gebruiken hiervoor is het volgietten van de motorsteunrubbers met PU

    kost dan wel wat meer moeite om de laatste motorsteun op zn plek te krijgen (blok hangt erg stijf) maar kantellen doettie niet meer :D

    Ik weet niet hoeveel ruimte een corsa B aan de voorkant heeft.. Maar een D kadett heeft daar een 4e steun zitten, daardoor kantelt het blok eigenlijk niet ;)

    #17324430

    Hier nog een paar plaatjes van de reactie arm en de verstevigngen aan de onderzijde van de auto .
    Helaas ziet het er niet helemaal fris meer uit na 9 jaar :cry
    Maar ja , hij werd ook dagelijks gebruikt .:thumbup
    De draagarmen heb ik ook versterk dmv er een strip in te lassen , zodat deze een koker profiel hebben gekregen .
    Heb ze ook direct maar laten verzinken .

    #17324431

    netjes :)

    jammer dat er bij de corsa-B minder ruimte is daar :)
    maar een leuke oplossing inderdaad :)

    #17324432

    :thumbup

    #17324433

    Hier de mijne.

    #17324434

    netjessss

    #17324435

    hier nog een paar hele mooie

    #17324436

    @ Patman:thumbup

    mooie motor ruimte.

    #17324437

    echt super die glimmende motorruimtes:thumbup

    #17324438

    :kewlpics

    @ patman…

    waar heb je de kap over je filter vandaan.. en heb je die ook voor een corsa b ?

    #17324439

    niet van mij; maar wel een paar mooie 16 kleppertjes

    whooooot golf met c20xe








    #17324440

    als we dan toch met andermans veren gaan pronken:D:D
    dat kan ik ook..

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 540)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.