schroefkit JOM?

Forumindex Forums Modellen Astra schroefkit JOM?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur

Hoi!

Hebben er mensen ervaring met een schroefkit van het merk JOM?

Goed/slecht? Kwaliteit of rotzooi?

Bedankt!

Chris

Is het alleen voor de looks? Prima!
    Wil je een betere wegligging? Spaar door voor een betere merk…

een aantal hier hebben bilstein of v-maxx als verlagingskit
    ik denk dat als je voor deze merken o.a. gaat kijken je meer waar voor je geld hebt met het bovengenoemde punt wegligging als punt 1

Hmm.

En AP, is dat wat?

Ap is een ondermerk van kw. Ik ken wel een paar mensen die ermee rijden. Ze zijn er zeer te spreken over. Alleen de prijs is er ook naar. Zo een 450 tot 500 euro.

Ik rij ook met een budget schroefset(ta technics) leuk setje, maar wel zeer stug.

ik rijd met AP onder m’n golf 4 cabrio, staat écht extreem laag en rijd nog erg comfortabel. Ik had eerst ta-technix, dat was echt beenhard. ik zou zo weer ap nemen

Heb een vaste verlagingsset van AP onder mn corsa genomen. Vind het echt prima spul! Was voor 200 euro klaar en de wegligging is een heel stuk beter.

Enige is dat ik de dempers even in de ml zou zetten. Coating is van van fabriek af niet optimaal

zit er wel een certificaat bij die set.

in nederland mag je de grootst mogelijk troep onder je auto schroeven maar dat ligt in belgie een beetje anders

Weitec kan ik aanraden. Prijs/kwaliteit te doen. Het schijnt een dochtermerk van KW te zien, maar niet zo duur.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.