scheurtjes in vliegwiel

Forumindex Forums Modellen Manta scheurtjes in vliegwiel

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 17 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren geleden door .
23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Auteur

Is hier nog wat van te maken, of kan hij de oudijzerbak in. Het is namelijk een 3.0E vliegwiel en wegkiepen vind ik toch wel zonde.

ik weet het niet zeker, maar rersoonlijk zou ik ‘m heel ver weg gooien, en tevens heel blij zijn dat het niet te laat was

Niet over na denken, gooi weg dat ding.

ik zou er ook niet meer mee gaan rijden mark,je weet wat er kan gebeuren als hij knapt:o:o:o

Dan zal ik jullie advies maar opvolgen en ‘m bij ’t oudijzer kiepen.

:o Dat vliegwiel is echt heel moe…..

Als je dat zwarte vlak eerst opschuurt. Dus echt ff blank maken. En dan met houtskool een vlak maken. Zie je nu de scheurtjes nog dan is het in het metaal. Denk namelijk dat de zwarte aanslag is gaan bladderen door oververhitting.

je kunt hem toch laten afdraaien:hmmz

die is hopeloos verbrand Mark:swear

mss als papier gewicht voor de vraagbaak bruikbaar maar niet in zijn oude functie!:wors

Heb vorige week ee vliegwiel van de traktorpulling in me ”handen” gehad. Daar is dit niks bij,

FF iets afdraaien dan weet je hoe diep ze zitten. Denk dat het meevalt.

Wegmieteren voordat hij straks tijdens het rijden scheurt en dwars door je harses gaat

Hey Marc, dat kom je wel vaker tegen, wanneer het alleen op het “contact oppervlak” zit , dat stukje afdraaien en kijken of het weg is…
    Op een standaard motor zou ik dat wel durven ;)

vergeet ,als je dit gaat gebruiken ,geen scherven deken
    zou je overlevingskans wel eens kunnen vergroten
    zie reactie hacula,ik ben het volledig eens met hem
    en zou hier geen enkel risico bij nemen.
    vgr tonsr.

Mocht je, je niet kunnen beheersen en dit toch nog gaan afdraaien, er is speciaal spul te krijgen die scheuren kan laten zien die het oog niet ziet.

Geen idee hoe ’t heet, maar heb ’t een keertje gehoord.

Ik heb een ander vliegwiel . Deze heb ik laten afdraaien en laten slijpen. ‘T raakvlak van zo’n koppeling kan schijnbaar erg hard worden door ’t opwarmen en afkoelen.

plaatje erbij…

origineel gepost door henk 400rr
    Mocht je, je niet kunnen beheersen en dit toch nog gaan afdraaien, er is speciaal spul te krijgen die scheuren kan laten zien die het oog niet ziet.

Geen idee hoe ’t heet, maar heb ’t een keertje gehoord.

die rode zooi henk?
    Residulos meen ik,
    ideaal spul,eerst die rooie zooi er op spuiten en daarna afspuiten met de bijbehorende spuitbus,als je scheuren ehbt blijft daar een rood lijntje staan en de rest is wit,

Ziet er goed uit:thumbup

origineel gepost door marcV
    plaatje erbij…

Whoww, nog méér Bling bling?
    Zonde om er een koppeling en bak aan te monteren.

origineel gepost door marcV
    plaatje erbij…

Is hij ook weer uitgebalanceerd?

origineel gepost door Jo
    Whoww, nog méér Bling bling?
    Zonde om er een koppeling en bak aan te monteren.

verchromen :jerry

en heb je de ouwe al weg gegooid ? of heb je af laten draaien (wat een goede mogelijkheid is)

Die ligt nu nog op schap, wegkiepen kan altijd nog. Ik denk alleen niet dat ik ‘m ooit nog zal gebruiken,…

23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.