schema vacuüm icm met powerbox en zonder sec.luchtpomp?

Forumindex Forums Techniek Ecotec schema vacuüm icm met powerbox en zonder sec.luchtpomp?

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 161)
  • Auteur

Stekker zegt mij niets Ivartje

Kun je eens kijken of die van je klopsensor erop lijkt?

klopsensor zit aangesloten! en achterop mijn inlaatspruistuk zit toch geen stekker ?? alleen me egr klep zit op me inlaatspruistuk en me koelvloeistof aansluiting toch??

en hij loopt niet,hij wil wel aanslaan maar slaat dan gelijk weer af

En een map sensor, zit tegen je schutbloard

klopt maar die zit ook aangesloten had ik vermeld omdat sommigen mensen misschien daaraan gaan denken omdat hij niet loopt, maar misschien is die stekker de oorzaak van dat hij niet loopt?

snap het niet

hij heeft compressie
    benzine
    lucht
    en vonkt
    krukas/nokkenassensor

dan zou ie toch in principe moeten starten

Zijn de massa kabels ook aangesloten op je blok? Ik heb een massakabel die aan mijn inlaatspruitstuk vastzit onder de Powerbox. Sluit ik deze niet aan, dan wil hij starten en slaat af.

Klopsensor denk ik zo.

Map en temp hebben bijde een heel andere stekker

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk

Met de kabelkleuren en een goed bijbehorend schema moet dit wel uit te vogelen zijn.

iemand een linkje waar ik de kabelkleuren en een schema kan vinden misschien??? en me klopsensor zit aangesloten…. btw stel dat hij niet zit aangesloten loopt hij dan ook niet?? mijn 2 massakabels thv me gasklep op de powerbox zitten aangesloten op me dynamo steun bovenop me blok

btw heb een foto gemaakt vd stekker vd klopsensor

is dit dan niet de goede stekker of?

en wat als dit de verkeerde stekker is waar moet hij dan op ??

btw net gekeken dat lange zwarte is de klopsensor toch?? die is 2 polig,mijn losse stekkertje is 3 polig…

Welke draadkleuren zitten er aan de drie polige stekker.

Jup, dan moet ik weer effe denken.

Morgen wel een x14xe in de loods.

Ook niet de stekker van de snelheidssensor??
    Die is 3 polig en ovaal.

Motor stekkers:
    Inlaat temperatuur 2p
    Toerental 3p
    Nokkenas 3p
    Map 3p
    Egr 5p
    Stappenmotor 3p
    Gasklep sensor 3p rond.
    Klopsensor 2p
    Lambda sensor 1p
    Geschakelde + 1p
    Actuator secundaire luchtpomp 2p
    Snelheid 3p

Wim als je even Ou kunne kijke of je die stekker zounkunne vinde zit thv me inlaatspruitstuk deronder,zal morge weer is verder speure maar stel datbie te weinig compressie het start ie dan ook niet??

Btw iemand een linkje voor een kleurenschema voor een corsa b?? En heb nu een verjaardag zal straks de kleure doorgeve

Hier kun je wat schema’s vinden king: :

http://s8.photobucket.com/user/corsaracer/library/schemas?sort=4&page=1″ onclick=”window.open(this.href);return false;

dit is de foto met de kleuren vd kabels vd losse stekker

gr

In tis gezocht naar stekker en draadkleuren, maar kom deze nergens tegen aan de ecu dus ik denk dat deze overbodig is.
    Je probleem ligt dus denk ik ergens anders. Meestal is het ecu / imobiliser probleem bij starten en meteen afslaan. Dus dan word je sleutel om de een of andere reden niet meer herkent.

pak eens een bus remmenreiniger.
    Loopt ie daarop king:

Remreiniger start hij ook niet op,ga drek kijken naar me massa,heb zo een vermoede dat t daaraan ligt omdat ik hem nu op een zwart geverfd stuk metaal heb gezet (aan de dynamo steun) denk dat hij hier geen goede massa op pakt…

Wordt vervolgd :jerry

Nou nieuw massapunt gemaakt nog steeds t zelfde….zou t kunnen dat de riem niet goed staat?? Zodra ik me auto start wilt ie aanslaan maar doet ie t niet dan gooit hij me uitlaatgasse via me gasklep eruit?? Dus zou de riem er dan niet goed op ligge??

In dat Gé val riem verkeert.

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 161)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.