Schade Corsa b

Forumindex Forums Modellen Corsa Schade Corsa b

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur

Voor de belangstellenden.

Zat net even op marktplaats te speuren en r stond een corsa b met schade aan de draagarm op.

voor de rest ziet ie dr helemaal netjes uit dus voor de 350 vraagprijs leuk voor onderdelen toch?!

lexuslichtjes leuke velgjes etc.

http://link.marktplaats.nl/309802152

greets :)

is dat een zwarte met rechts voor en achter schade omgeving amsterdam??

zoja dies al weg

haha ja dat ken ik…schade aan de draagarm.

Zo 1 had ik ook schik van, tot we gingen kijken we tot de ontekking kwamen dat de chassibalk waar die draagarm toch ook wel mooi krom was:vertag

Bij die schadeverhalen maken ze het altijd net wat mooier dan dat het daadwerkelijk is.
    Je komt er pas achter als je goed kijkt, of al te laat bent;)

auto staat in haarlem volgens mp advertentie

Is wel meer geweest als een stoeprandje, kijk maar op de tweede foto en dan zie je ook een beschadiging in het achterpaneel ;)
    De deur lijk ook wel ontzet, of het voorscherm zit zo vreemd :thumbdown

Leuke spot maar het zal echt een onderdeel auto worden, zal wel meer aan mankeren als de foto’s laten zien
    Want waarom zijn ze vanuit die hoek door het hek genomen :vertag

zit idd een klein deukje in het achterpaneel , maar de deur zit goed hoor , staat ook in de tekst dat het voorscherm aan de onderkant los zit ;)

als ik een wiel zo zie staan dan is het niet alleen een draagarmpje gok ik en moet de stuurstang en met een beetje pech het stuurhuis ook vervangen worden .

heb bij ons in de cross al zo vaak een kromme draagarm vervangen en dan stonden de wielen er heel anders onder .

Laten staan dat ding..

Voor bepaalde onderdelen zou het misschien nog interessant zijn ;)
    Maar om um op de weg te houden, moet je bereid zijn om wat geld uit te geven.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.