Rug leuning electrisch te verstellen ?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Rug leuning electrisch te verstellen ?

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur

Ha mede knutselaars,

Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is de rugleuning van de passagiersstoel electrisch te bedienen in plaats van met de hand ? Die draaiknop gaat nogal zwaar en mijn vrouw met reuma ligt het liefst wat plat in de auto. Maar ze kan zelf niet makkelijk de rugleuning naar beneden en weer naar boven draaien. Is het zo te knutselen dat dit electrisch gemaakt kan worden ?

Niemand ? :o

Tja.. als je handig bent ….

Het enige wat electrische verstelbaar is bij de luxere versies is dat de stoel electr. naar voren of achter kan en de hoogte ingesteld kan worden , maar niet de rugleuning !

Dan heb ik zeker speciale stoelen, want die doen alles electrisch. :P

Het licht er aan hoe veel geld je er in wil stoppen.
    Maar volgens mij hoef je alleen een electrische stoel op de kop te tikken en in te bouwen.

okee. dat wist ik niet. Dacht dat alleen de zitting electrisch was!

Bij de Multi-countour versie is zelfs de lendesteun electrisch/pneumatisch.

Interessant ! Enig idee waar ik dan kan kijken ?

bij klein en gunnewiek http://www.kleingunnewiek.com staat een vol lederen set uit een engelse Signum.
    De bestuurdersstoel ( hier in NL de bijrijdersstoel ) is electr. verstelbaar.
    Weet alleen niet of ze maar 1 stoel los verkopen !

Let er goed op dat die multi contour set en de bijbehorende stuurapparaten met de tech2 zijn losgekoppelt. Het zijn namelijk de stoelen met het geheugen op de sleutel chip. Dan heb je per sleutelset een setting voor de stoel/spiegels. Ik heb hier wel eens over gelezen op een duits forum. Check het ook ff bij je vod.

Safe driving Jurgen

Super ! Bedankt. Ik ga er verder mee aan de slag.

Als je een losse bijrijderstoel weet te krijgen, dan maakt dat allemaal niets uit.
    Die hoeft niet losgekoppeld te zijn, want die heeft geen geheugen.

Het gaat me eigenlijk alleen om een (zelfstandige) electrische rugleuning verstelling. Dus in plaats van die draaiknop een motortje met op-neer schakelaartje.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.