Roest!

Forumindex Forums Modellen Astra Roest!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur

Hallo allemaal, ik heb een vraagje. De Astra G bwjr. 2000 heeft een beetje roest onder de strip van de achterruit. Hoe krijg ik deze strip los, het gaat om de strip waar de ruit in het portier verdwijnt.
    Grtz. Frans en alvast bedankt voor de tips.

volgens mij kun je die er zo af trekken

weet je zeker dat het roest is? ik zie dit wel vaker bij astra’s en volgens mij is dit gewoon slecht afgewerkt.
    als ik denk wat je bedoeld :hmmz foto’s??

Ik heb dit ook, het lijkt idd roest, maar ik heb zon vermoeden dat er vuil onder zit….

Polish je zo weg!

Die strip trek je er inderdaad zo af

ik neem aan dat je de strip bedoelt die water van de ruit weghaalt aan de onderkant van de inschuifbare ruiten, de clips waar het mee vastgeklemt zit zijn roestig, gewoon vervangen, je kunt ze er zo vanaf trekken.

Weet je zeker dat het roest is onder de strip? In die strip blijft namelijk water staan waardoor die zelf ook roest. Hierdoor loopt er vaak roestwater uit waardoor het lijkt ofdat de carroserie roest maar dit is meestal niet het geval!!

Roestig spoortje wat onder de raamsnor vandaan komt ( zwarte raam rubber ) is denk ik een lullig metalen clipje wat roest. Het is dus niet je deur die roest maar alleen maar dat clipje.
    Met een beetje polish is het zo weg te poetsen, no worry !

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.