Rim Ringz

Forumindex Forums Modellen Astra Rim Ringz

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur

Een paar dagen geleden heb ik mijn 15 inch velgen opnieuw laten coaten en nu las ik iets over rim ringz wat de velgen zouden beschermen tegen eventuele stoeprand schade.
    Heeft iemand ervaring met deze rim ringz, en zijn ze gemakkelijk te monteren zonder dat ik mijn velgen weer beschadig?
    Ik zag namelijk dat de aanbrengset bestond uit 2 ijzeren sleutels?

RimRingz kunnen waarschijnlijk zonder montageset om uw velgen gemonteerd worden. De montage gereedschapsdraaibank bestaat trouwens uit kunststof en zal daarom uw gepoedercoate velgen niet beschadigen, zelf bij demontage is dit geen risico. U kunt per mail contact met ons opnemen voor verdere informatie. Met vriendelijke groet, het RimRingz team!

zat net ff snel op die site van rimringz te kijken.. maar komen ze alleen maar in het rood en zilver ofzo?

das toch KUDT!

Ze zijn er inderdaad alleen maar in het zilver of in het rood, iets wat ik wel weer jammer vind.
    Maar ja dat is een kwestie van een ander kleurtje verfen…iets wat ik zelf dan ook van plan ben om te gaan doen

Ik zou ze niet aan schaffen als ik jou was…. :thumbdown
    ik heb ze zelf ook gehad 2 dagen het is gewoon troep :puke
    ze kwamen er al naar 2 dagen los van de velg zitten….leek net of ik met kromme wielen reed :swear
    Ik vond het een regelrechte miskoop…… :cry
    mischien dat iemand anders een betere ervaring er mee heeft……

mvg Paul

Wat een onzin. Je kan ook gewoon leren parkeren.

Autostyle zal ze met trots in de catalogus zetten, samen met de pluche stuurhoezen.

Het zal je verbazen hoeveel bestuurders er problemen hebben bij het parkeren en zeker in een smalle straat waar je vlak tegen de stoeprand aan moet staan….maar goed heb de rim ringz eraf gelaten en ik parkeer gewoon een klein stukje van de stoeprand af.

ondanks dat het je velgen beschermt, vind ik het er wel geinig uitzien.. mits het in me lakkleur is natuurlijk..

inparkeren ken ik prima king:

Ik rij nu al 3jaar met lm velgen, nog steeds geen schade eraan door een stoep.

ik had ze gekocht omdat mijn vrouw niet kan inparkeren zonder mijn steinmetzvelgen te beschadigen…
    en ik hoopte dat dit een redelijke oplossing was…..

maar het is gewoon rommel :fy1

mvg paul

zoiets is toch veel vetter :D

@steinmetzpaul wrote:

ik had ze gekocht omdat mijn vrouw niet kan inparkeren zonder mijn steinmetzvelgen te beschadigen…mvg paul

Haar een botsauto meegeven i.p.v. jouw parel :jerry Die van mij heeft dan ook nooit in die van mij gereden. dan maar bobpen :D

Ja whaha dat zou het beste zijn………. Maar helaas heb ik die luxe niet om dat ze ook onze 2 dochtertjes naar de dagopvang moet brengen….. Maar een bakfiets lijkt me nu wel een goede oplossing :jerry :jerry

mvg paul

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.