restauratie manta a update nieuwe foto's

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling restauratie manta a update nieuwe foto's

13 berichten aan het bekijken - 51 tot 63 (van in totaal 63)
  • Auteur

leuke schuur pascal:jerry

spullen zat in ieder geval

mooi dat weer aankomende plannen zijn met dit aaaaatje:thumbup:thumbup:thumbup

kon je er niet direct een brug in zetten?:agent :D:D

ja die komt er ook zijn de spanten in het dak voor aaangepast zodat er makkelijk een erop en een eronder kan
    optimaal gebruik van de ruimte
    wel super hoor een schuur in de tuin
    mooi alles bij de deur

Wat ik dan zou doen is een 4 koloms pakken.. en deze gedeeltelijk in de grond te zetten. Dus dat als de rijplaten op het laagste niveau staan deze als het ware in de grond liggen…

dan heb je nooit meer problemen dat lage auto’s met de bodem de brug raken. hebben wij op dit moment erg veel last van:hmmz

Natuurlijk kun jeook lange oprij platen gebruiken

4 koloms wordt het sowieso
    in de grond kan al niet meer
    of de nieuwe vloer moet er weer uit
    en de zwarte komt nog wel op een brug staat ie momenteel ook op

goh wat zal de manta het koud hebben nu met al die kieren om hem heen :P:P:P:P

origineel gepost door Kermitkiller

maar mischien wel vloer verwarming lekker warm aan de sloffen :D:D

origineel gepost door Kermitkiller

op dien foto’s was de schuur nog niet gekit
    nu wel en de wnden zijn bijna geisoleerd
    koud krijgen doen ze het straks niet meer

:wors:wors:wors:wors:wors

Hoe staat het met dit project Pascal? Schuur al klaar natuurlijk, alleen druk met een B bezig?

origineel gepost door peerke1987
    Wat ik dan zou doen is een 4 koloms pakken.. en deze gedeeltelijk in de grond te zetten. Dus dat als de rijplaten op het laagste niveau staan deze als het ware in de grond liggen…

das wel beetje vervelend elke keer dat je onder de auto gaat moet je om het op / afstapje denken

2 kolomer kan soms wel handiger zijn
    beide hebben hun eigen voor en nadelen;)

dan heb je nooit meer problemen dat lage auto’s met de bodem de brug raken. hebben wij op dit moment erg veel last van:hmmz

Natuurlijk kun jeook lange oprij platen gebruiken

origineel gepost door JOZO
    Hoe staat het met dit project Pascal? Schuur al klaar natuurlijk, alleen druk met een B bezig?

zal wel in de winter worden denk ik heeft het wel druk met andere projecten schat ik zo :wors:wors

13 berichten aan het bekijken - 51 tot 63 (van in totaal 63)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.