Reperaties Apk Uitleg

Forumindex Forums Modellen Corsa Reperaties Apk Uitleg

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

Goeiemiddag heb vanmiddag apk gehad,nu waren er een aantal dingen mis zoals:
    handrem werkt niet
    wiellager linksachter
    fuseekogel linksvoor

aangezien ik nog nooit een handrem ?strak? heb gezet of een wiellager vervangen of een fuseekogel wou ik graag weten of iemand daar foto’s van heeft of een how to,niet alleen om geld te besparen maar vooral er veel van te leren

Hoop dat iemand mij antwoord kan geven want voor maandag moet hij alsnog naar de keuring met een nieuwe uitlaat,dus als iemand nog een complete 1.6 corsa b gsi uitlaat heeft voor een x16xe?

Mvg Ivar

ey

handrem niet werkend zal wel een gebroken kabel zijn…
    dus eerst even kijken wat er aan de hand is

fuseekogel
    heb je meestal een ”vork” voor nodig, dat is een schuin lopende bijtel met een uitsparing in t midden om de kogel uit t fusee te kunnen duwen, aan de draagarm zit die met 2x sleutel 17 of 19 vast

wiellager:
    ff n gebruikt trommeltje op de sloop halen, aangezien je deze lagers eigenlijk in de trommel moet persen

ey dankjewel voor je reactie,handrem doet het wel maar je moet hem echt heel hoog optrekken dus ik weet niet waar en of deze valt aan te draaie/af te stelle,fuseekogel laat ik dan denk ik bij de garage doen met de apk want zoiets heb ik niet en als je die vork niet hebt kan je er beter niet aan beginnen denk ik?,wiellager is een heel slim idee met die trommel zal die morge is hale op de sloop en dan vrage wat het kost om er een nieuw wiellager in te persen is het dan verstandiger om met alle 2 te doen of kan ik gewoon 1 kant wiellager vervangen?

Bedankt voor je reacties nogmaals!

Mvg Ivar

heb mijn originele einddemper van mijn tigra nog liggen die is bijna in nieuw staat, kom uit west brabant weet niet waar jij vandaan komt?
    heb nu een remus van een corsa b eronder hangen dus mijn oude demper zal bij jou ook wel passen

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.