reparatie plaatwerk

Forumindex Forums Modellen Manta reparatie plaatwerk

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

Ik ben bezit met een full body restoration op mijn manta A
    Nu ben ik op zoek naar goede wielrand reparatie plaatwerk
    Ik heb er 2 besteld bij autoparts maar vind de randen waar de ronding overgaat naar het vlakke deel waar de sierstip op zit niet mooi scherp
    Wie kan mij helpen aan goede niet van origineel te onderscheiden wielranden.

Het beste kun je de wielranden van een rot orgineel voorscherm nemen, waar de wielrand nog goed van is.
    Links past rechts, en recht past links. Zo heb ik altijd gedaan.

@manta2 wrote:

Het beste kun je de wielranden van een rot orgineel voorscherm nemen, waar de wielrand nog goed van is.
    Links past rechts, en recht past links. Zo heb ik altijd gedaan.

Nou dat zal er fraai uitzien……………………………. :thumbdown
    Er zit wel degelijk verschil tussen links en rechts :vertag

Maar die tip van oude originele wielranden gebruiken is wel een goede keuze. :thumb
    Of anders de imitatie wielranden zo bewerken kloppen, dat de scherpe lijn er wel in komt.
    Maarr daarr moet je ook de handje`s voor hebben, en een goed oog om het zo te krijgen.

:jerry :jerry

Hier word denk ik bedoelt , links voor past rechts achter, en rechts voor links achter.. Dat het bij een a manta zo is weet ik niet., bij mijn ex c coupe paste het wel .

Bij een A Manta kloppen de lijnen precies, daarom heb ik altijd slechte org. voorscherm randen gebruikt. Van imitatie voorschermen heb je ook al een afwijking in de lijnen, rechts voor past links achter, links voor past rechts achter. Dat geld voor de meeste oudere Opels.

Heb net nog gekeken, en net wat ik eerder riep: Nou dat zal er fraai uit zien :thumbdown
    Kijk eens goed en je ziet dat het niet gelijk is, zie je het niet????
    Effe naar Hans Anders of Pearl. king: king: :thumb

Als jij er tevreden mee bent, dan is alles OK. :thumb :thumb

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.