Dat heb ik nog niet gedaan. Maar nadat ik de rechter klauw helemaal schonngemaakt had en gesmeerd had was het wel wat minder maar nog niet goed. Ik ga er vanuit dat het toch aan de klauw ligt.
Ik krijg volgens mij de remslangen bij de ATE klauwen, dus heb altijd een extra setje. Maar ik vraag me af hoe die gemonteerd zitten. Er zit toch een soort koppeling aan de bovenkant van de wielkas. Moet je die dan gewoon losdraaien?
Gisteren avond even op en neer geweest naar Almelo (Eddie) die voor mij een mooi setje ATE remklauwen klaar had liggen. Ik heb ze vandaag even goed schoongemaakt en ze zien er weer perfect uit.
Aangezien ik erg benieuwd was of het probleem hierdoor opgelost was heb ik de klauwen gelijk gemonteerd. JA HOOR!!!! hij remt weer als nieuw!:) Bij het remmen blijft hij netjes rechtdoor rijden en trekt niet meer weg.
Ik wil iedereen ontzettend bedanken voor alle goede hulp die jullie gegeven hebben. Zonder jullie goede kennis en ervaringen heb ik dit probleem niet zo voorspoedig op kunnen lossen.