rem licht en stad licht doen raar

Forumindex Forums Modellen Astra rem licht en stad licht doen raar

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur

hallo,

ik heb een probleeem dat dat als k mijn rem in trap mijn stadslicht ook aan gaat en als k mijn stads lichten aan zet gaan mijn remlichten ook aan

ik had de zekeringen al gecheck en daar was niks mee aan de hand
    heeft iemand nog ideeen want k kijk er nie naar uit om heel me auto uit elkaar te halen…of gargse

jordy

@jordy1994 wrote:

hallo,

ik heb een probleeem dat dat als k mijn rem in trap mijn stadslicht ook aan gaat en als k mijn stads lichten aan zet gaan mijn remlichten ook aan

ik had de zekeringen al gecheck en daar was niks mee aan de hand
    heeft iemand nog ideeen want k kijk er nie naar uit om heel me auto uit elkaar te halen…of gargse

jordy

Klinkt als een massa probleem. Controleer de massapunten van je lichten eens om te zien of er veel corrosie op zit.

Graag ook wat meer info; over welke auto het gaat enz.

het is een astra G 1999

waar zit het massa punt van me lampen en moet k dan voor en achter kijken

dit is me eerste auto en heb er nie heel veel verstand van maar wil graag leren

jordy

Heb je een trekhaak?

@jordy1994 wrote:

het is een astra G 1999

waar zit het massa punt van me lampen en moet k dan voor en achter kijken

dit is me eerste auto en heb er nie heel veel verstand van maar wil graag leren

jordy

Ik ken de Astra G niet zo goed, maar normaal gesproken vind je de massapunten in de buurt van je lampunits. Het is een (dikke) kabel die aan het chassis vastgeschroefd zit. Op die verbinding met het chassis kan corrosie ontstaan.

Toevallig een lampje achter vervangen?

Links achter de kunstof afdekraam in de kofferbak zit een massapunt. En
    Onder de motorkap onder de motorkap bij de linker veerpoot zit een massapunt (rechts als je voor de auto staat).

Ook zit er nog een massapunt in de buurt van je ecu onder de afdekkap (deze is voor sensoren van het motormanagement)

het is opgelost een remlicht er uitgehaalt en toen deed hij het weer normaal en ander er in gezet

helemaal top van jullie :thumb

Verkeerd lampje (enkelpolig) geplaatst, (in plaats van een Dubbelpolig)

Willem

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.