rekord e1 , binnenkanten gelakt

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD rekord e1 , binnenkanten gelakt

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 87)
  • Auteur
    Berichten
  • #18223506

    ongeveer een uur of 6 per wielkast

    #18223507

    #18223508

    na de wielkasten de motorruimte , grotendeels in epoxy


    er is nog wa werk rond de veerpoten , maar da komt

    #18223509

    ging eerst maar juist de teermatten op de bodem verwijderen ( het gedeelte waar de voorste stoelen staan )
    maar het ging heel goed dus alles verwijdert


    en zoals verwacht geen roest
    grtz

    #18223510

    bodem ook aangepakt , na controle van roest , verwijderen van loszittende delen en 2 maal ontvet
    rutex aangebracht

    grtz

    #18223511

    jij draai je rug ook nergens voor om goed bezig

    #18223512

    @baboe wrote:

    jij draai je rug ook nergens voor om goed bezig

    het is de eerste keer dat ik een spit ter beschikking heb , en dat werkt heel gemakkelijk

    dusja we blijven bezig he
    grtz

    #18223513

    Goed bezig.

    #18223514

    achterste wielkasten ook maar in bloot metaal gezet nog een paar slechte plekken uitgehaald,
    voor de volgende keer te lassen

    achteras ook voorzien van de remleidingen en nieuwe rempompjes

    #18223515

    :thumb :thumb

    #18223516


    #18223517

    Netjes. Domme vraag, maar heb je de verstevigings-driehoeken vervangen door staalprofiel? Op zich ideaal omdat je er dan fatsoenlijk bij kan om schoon te maken en er kan geen troep blijven hangen.

    #18223518

    ja dat is een koker profiel 20×20 op aanraden van GSE
    dat was ook de bedoeling , nu kan er geen vuil blijven zitten
    en kan je het altijd eens schoon kuisen

    bij mijn Monza heb ik eerst de goeie driehoek moeten verwijderen voor aan het slechte stuk te kunnen
    voor nieuw plaatwerk in te lassen

    grtz

    #18223519

    achterste wielkas kant chauffeur en onderkant deurdrempel ook in epoxy



    #18223520

    na wat voor bereidingen van zondag deze avond de andere kant in epoxy gezet

    #18223521

    gisteren en vandaag de wielkassen in de rutex gezet 2 lagen





    grtz

    #18223522

    Dat word netjes zeg :jerry

    #18223523

    Die wordt grondig aangepakt zeg :thumbup !!

    Hoe doen jullie het eigenlijk met het monteren van de spatborden?

    #18223524

    hoe bedoel je champo , de voorbereidingen ofzo

    grtz

    #18223525

    Meer waar en hoe de bouten/schroeven voor het spatbord komen. Gaten boren on het nieuwe stuk koker? zelftappende parkers erin, of het gat door en door en dan boutje en een moertje?

    #18223526

    ik kan het spatbord met de originele bouten in de originele gaten terug monteren
    moet nergens extra gaten boren voor het spatbord te bevestigen
    ook de bouten die van langs de binnenkant in het spatbord zitten

    grtz

    #18223527

    Bedankt!! Ik ben binnenkort (eigenlijk nu al) ook aan de beurt.

    #18223528

    ook een rekord , champo

    terug wa verder
    rekord gisteren uit het spit gehaald na monteren van de achteras en de wielen

    en een kar gemaakt zodat de rekord eens buiten kan voor de garage te kuisen ( en eventueel eens buiten eraan te werken )

    grtz

    #18223529

    In mijn geval gaat het om een Monza. Ik dacht dat het wel mee viel, maar laatst kon je gewoon een paar vingers door het spul wat er nog zat duwen. Ook loopt er een scheur naar beneden. Dit heeft mij doen besluiten om hem maar in de garage te zetten en hem daar te laten.

    Een week ervoor:

    :hmmz :angel

    #18223530

    agzo een Monza een A2 ??

    dit is mijn Monza A2

    maar staat er zo bij voor de moment

    word dit weekend gespoten , zodat blok er terug in kan

    grtz

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 87)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.