Rekord C Sedan

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 77)
  • Auteur
    Berichten
  • #17931417

    Leuk project, ga’m zeker volgen :D

    Veel succes :thumbup

    #17931418

    @RISL wrote:

    Sorry, maar wat is een gardebou op z’n Nederlands?
    Ik snap ff niet wat je ermee bedoelt :angel

    Het spatbord :D

    #17931419

    En op zijn gronings sputterbret :D

    #17931420

    We hebben ondertussen de deurpanelen er verder af kunnen nemen. De andere gardebou (spatbord) is er ook af.

    & Dan nog even een fotootje van ons tijdens de werkjes; :wub

    #17931421

    :wub my lady !

    #17931422

    btw , het plan voor de rekord is om LAAG te gaan :thumb echter hebben we hier nog nooit bij stilgestaan wat dat juist allemaal inhoud bij zo’n oud ding
    dus diegenen die ons hier wat meer uitleg over kunnen geven :thumb

    gtrz

    #17931423

    Kijk eens in het topic van Fearless, volgens mij heeft hij ook een verlaagde Rekord toch?

    #17931424

    Goed bezig geweest zo te zien :thumb Wat jammer dat ze destijds niet wat meer aandacht hadden gedaan aan antiroest.
    Heb het volste vertrouwen in jullie om er weer een mooie Opel van te maken :thumb

    #17931425

    We doen ons best :D :thumb

    #17931426

    @RISL wrote:

    Kijk eens in het topic van Fearless, volgens mij heeft hij ook een verlaagde Rekord toch?

    ja met ingekorte veren van een w123 , maar ik weet niet of dit echt “veilig” is…
    ik had meer gedacht aan een setje veren , had overlaatst iets gelezen over bilstein dempers en eibach veren ?

    #17931427

    Veren inkorten zou ik inderdaad afraden.
    Over Bilstein dempers en Eibach veren van een Rekord C heb ik nog nooit gehoord, wil dat natuurlijk niet zeggen dat ze niet bestaan.

    #17931428

    @RISL wrote:

    Veren inkorten zou ik inderdaad afraden.
    Over Bilstein dempers en Eibach veren van een Rekord C heb ik nog nooit gehoord, wil dat natuurlijk niet zeggen dat ze niet bestaan.

    rode koni’s zou ook gaan ?

    #17931429

    Ik durf het niet te zeggen, ben niet zo bekend met een C Rekord.Wist alleen van Fearless dat zijn C Rekord wel lager ligt (en koplampen uit een Ford Capri heefT).

    #17931430

    anders de mensen van kean suspensions een contacteren die leveren veren en verlagingen op maat
    http://www.keansuspensions.be/” onclick=”window.open(this.href);return false;

    #17931431

    @icecold wrote:

    anders de mensen van kean suspensions een contacteren die leveren veren en verlagingen op maat
    http://www.keansuspensions.be/” onclick=”window.open(this.href);return false;

    thx , zal dit eens doen ;)

    denk alleen dat het wel zal kosten :D

    #17931432

    veren afslijpen en rondom KONI schokdempers steken, niks mis mee ;)
    Heb het ook zo gedaan bij mijn kadett c, als je de juiste schokdempers hebt steken geeft dat geen problemen

    #17931433

    :thumb :thumb :thumb :thumb @RISL wrote:

    Sorry, maar wat is een gardebou op z’n Nederlands?
    Ik snap ff niet wat je ermee bedoelt :angel

    #17931434

    @kadettje-89 wrote:

    :thumb :thumb :thumb :thumb @RISL wrote:

    Sorry, maar wat is een gardebou op z’n Nederlands?
    Ik snap ff niet wat je ermee bedoelt :angel

    Is het dan zo’n onbekende benaming? :hmmz

    #17931435

    Hier in Nederland heb ik het nog nooit gehoord. Maar nu weet ik het en ik zal het ook niet meer vergeten ;)

    In het lange Paasweekend nog wat aan de Rekord gedaan?

    #17931436

    Ik moest eerder goed nadenken over een ander woord dan gardebou … Spatbord zat ver weg hoor :lol:
    We hebben de loods een beetje opgeruimd want alles lag vol met materiaal ! :shock:
    Dus we hebben verder nog niets aan de rekord gedaan, we gaan eerst nog wat materiaal kopen zoals laspost en compressor en dan vliegen we er weer in ;)

    #17931437

    Ingekorte veren is niets mis mee….op oldtimers, TOEN HAD JE NOG GEEN PROGRESIVE VEREN :vertag

    Ik moet er straks ook nog mee bezig. ALs ik klaar ben komt er een gastank achter in en een zware subkist+verstekers

    Heb op marktplaats schokdempers gekocht, voor en achter nieuw, maar volgens mij is dat niet korter als std.

    Ben stiekem aan het loeren voor luchtbalgen ipv de veren. Maar aan de andere kant vind ik dat net iets te nep…….

    #17931438

    @Fearless wrote:

    Ingekorte veren is niets mis mee….op oldtimers, TOEN HAD JE NOG GEEN PROGRESIVE VEREN :vertag

    Ik moet er straks ook nog mee bezig. ALs ik klaar ben komt er een gastank achter in en een zware subkist+verstekers

    Heb op marktplaats schokdempers gekocht, voor en achter nieuw, maar volgens mij is dat niet korter als std.

    Ben stiekem aan het loeren voor luchtbalgen ipv de veren. Maar aan de andere kant vind ik dat net iets te nep…….

    mja ik denk niet dat er egt kortere veren en dempers zijn voor een rekord c, toch niet om hem egt plat te krijgen.
    dus mss toch maar eens voor lucht kijken dan ? ;)

    #17931439

    Hey, lekker projectje mannen! Ga dit in het oog houden ;)

    #17931440

    @Seth wrote:

    Hey, lekker projectje mannen! Ga dit in het oog houden ;)

    Dat horen we graag! :thumb

    #17931441

    waar gaan jullie de onderdelen halen voor de rekord?

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 77)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.