Rekord A 1963 Project Update ! Chassis vertinnen !

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Rekord A 1963 Project Update ! Chassis vertinnen !

21 berichten aan het bekijken - 151 tot 171 (van in totaal 171)
  • Auteur

zal eens proberen….
    Bij rustbuster had ik al eens een set gezien. Mischien dat mijn onderdelenleverancier nog wat leuks heeft

Geweldig dit, ik blijf me elke keer weer verbazen wat jij allemaal kan.
    De ene keer een dikke turbo ergens op schroeven en dan staatie weer een auto te vertinnen.

RESPECT!!! :wors :wors

mooi om te zien hoe je dat allemaal doet.

maar het chassis zou toch in een zuurbad en primerbad gaan? gaat dat wel goed met het vertinnen?

Ja het lood wordt een geheel met het chassis, straks in het zuurbad, daarna de primer en als laatste zal de auto met een heel dun laagje plamuur worden afgewerkt, hoe minder plamuur deste beter.

@koekie

Doel is om straks alles onder een dak te kunnen :vertag

[quote=

@koekie

Doel is om straks alles onder een dak te kunnen :vertag[/quote]

Doe je goed,ik hou er wel van als mensen nergens hun hand voor omdraaien :thumbup

Ook maar eens verder gegaan moet de Rekord!

Achterlicht ringen er opgelast

Achterlichten er op, de klant wou graag deze lampen. Denk dat het straks als er een achterbumper onderzit het nog aardig staat!

Wielrand ook afgemaakt

De bak voor het reservewiel gaat er ook uit, scheelt laswerk omdat deze compleet doorgerot was. Bovendien komen er straks nog accu’s in voor de hydraulics die mooi op de plek van het reservewiel kunnen staan.

Blijft een schitterend project. :wors
    Vind persoonlijk de originele achterlichten mooier. :angel
    Succes met het verdere herstel.

Deze update ziet er weer veelbelovend uit. Rare keus met de achterlichten. Orginele achterlichten zijn ook heel erg mooi. Maar ieder zijn smaak :)

Wie betaald bepaald :jerry

@rallyastra wrote:

Wie betaald bepaald :jerry

:jerry hahaah zeker ja :) jou broodwinning :P

:wors :wors :wors :wors

Wordt een dikke bak!
    Wat heeft de klant nog meer voor ideeen? Of is dat een beetje geheim?

Nee is niet geheim, gewoon mooi hoogglans zwart. Verder niet teveel poespas.

ik vind die achterlichten wel wat hebben!

dondersmooi allemaal! :thumb :thumb :thumb

ziet er veelbelovend uit :D

Geen updates meer? Zou in April klaar zijn toch?

Laswerk stond op de planning voor eind april. Dan moest hij naar het dompelbad. Loopt iets uit allemaal omdat er wat plannen veranderd zijn en er nog een hoop werk bij gekomen is voor de hydraulics. Hier alvast weel een update.

Heb er laatst een achteras van een Kadett onder gezet, maar omdat een panhard stang niet werkt bij hydraulics moet er een watt link systeem onder. Aangezien de auto inmiddels een mengelmoes is van div. modellen en dus niets zomaar past ben ik zelf maar even aan het hobby-en geslagen.

Nog wat laswerk wat ik laatst heb gedaan.

Ziet er goed uit!!!

Mooiiiiii, Die chassisbalken waar je dat wattstelsel op last lijken wel nieuw joh….. :thumbup

Deze kant zou ik een schuine versteviging bij aanmaken, richting het midden van de koets zeg maar. Je zet namelijk erg veel kracht zijwaarts op het uiteinde van de toren en dan krijgt de plek waar het vast zit aan de chassisbalk het wel erg zwaar.

Op bijna al mijn Alfa’s zit een Watt-stangen stelsel origineel en daar bij is de lange toren een driehoek vorm als je er van voor/achter tegenaan kijkt. ;)

21 berichten aan het bekijken - 151 tot 171 (van in totaal 171)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.