ratsstyle en oldschool topic

Forumindex Forums Overige Opel algemeen ratsstyle en oldschool topic

25 berichten aan het bekijken - 151 tot 175 (van in totaal 284)
  • Auteur

Stoer ding zo met die omgekeerde spoiler voorop :D

vind er geen klap aan.

da’s echt zo’n scene follower, hoe in vredesnaam kan een B corsa nou rat zijn?! volle plastic bumpers etc, veels te modern ogend.

maargoed, sinds oldschool/rat een trend is geworden, ben ik t spuugzat.

nog ff en ik spuit me corsa helemaal over. hij was super totdat dit een trend werd, ben t gelijk zat.

Ook een A corsa is in mijn ogen nog geen rat en veel temodern.

Dat is een Rat(rod). Zo hoort een rat tezijn.

Wil niet zeggen dat ik een A corsa of B corsa niet leuk kan vinden als rat, maar blijven allemaal trendvolgers.

imo is er ook een verschil tussen rat en oldschool.

ik zie mijn corsa als oldschool, niet als rat. maar zoals die corsa B 5 deurs uit de UK, dat slaat helemaal nergens op.

Rat is met roest en al……oldskool is lekker ouderwetsch :P en simpel…

@ mayhem, heeft die nep rat style ook al een naam ?

Wat ik dan mooier vindt zijn auto’s waarop het patina tezien is, doorgeschuurde lak, misschien wat vliegroest gewoon kunnen zien dat het “geleeft” heeft !

Technisch perfect, laag bij de grond en dikke wielen eronder en dan vooral met pre 60’er jaren auto’s (zoals T1 busjes en kevers). Heb ooit zoiets gezien ook op een B kadett station, super gewoon !

Rat is meer net zoals die hotrod, of ook hoe het meer begon met oude motoren die met ductape bij mekaar gehouden worden bijvoorbeeld !

Oldskool look is gewoon iets wat verzonnen is en nu een hype is. Maakt het niet minder leuk, vindt het vaak leuk om tezien !

origineel gepost door freek corsa
    @ mayhem, heeft die nep rat style ook al een naam ?

scene victoms.

;)

Dan ben ik een scene victom… ;)
    Mijn “semi-rat-skooler” or what ever begint nu ook leuker te worden in mijn ogen en t kan me ook geen ruk schelen hoe het beesie genoemd wordt ;)
    Ik volg geen scene, maar gewoon omdat het KAN bam!

En Joop, je schrapertje blijft uniek hoor ;)

:wors:wors:worshelemaal mee eens ik volg geen trend dit is gewoon mijn smaak

origineel gepost door Kadett91
    Wat ik dan mooier vindt zijn auto’s waarop het patina tezien is, doorgeschuurde lak, misschien wat vliegroest gewoon kunnen zien dat het “geleeft” heeft !

Technisch perfect, laag bij de grond en dikke wielen eronder en dan vooral met pre 60’er jaren auto’s (zoals T1 busjes en kevers). Heb ooit zoiets gezien ook op een B kadett station, super gewoon !

Rat is meer net zoals die hotrod, of ook hoe het meer begon met oude motoren die met ductape bij mekaar gehouden worden bijvoorbeeld !

Oldskool look is gewoon iets wat verzonnen is en nu een hype is. Maakt het niet minder leuk, vindt het vaak leuk om tezien !

Roest verdwijnt van zelf king:

D-Kadett… :wors

origineel gepost door Piele

nog 1 dan ? :P

De linker uiteraard :jerry waar ie onder valt weet ik niet… Heb er in iedergeval 2 zwijnen mee aangereden een konijn en 3 of 4 duiven.. Nooit wat aangedaan, alleen de keienvanger met een moker wat terug gemept verder ging alles vanzelf !

Ohjah en iemand heeft zen auto een keer in het rechter voorscherm gezet, dader onbekend. Maargoed een mokertje doet dan ook wonderen

En toch staan de deuken em goed ;)

En toch staan de deuken em goed ;)

Idd :P en het geeft ook nog een groot voordeel op de weg. Iedereen gaat aan de kant voor je. van dikke mercedes tot patserige BMW :P iedereen schijt em dik als je aankomt stuiteren met zo’n apparaat :P Hij ziet er namelijk niet echt uit alsof ik aan de kant zal gaan :jerry

origineel gepost door GlennGSI

De linker uiteraard :jerry waar ie onder valt weet ik niet… Heb er in iedergeval 2 zwijnen mee aangereden een konijn en 3 of 4 duiven.. Nooit wat aangedaan, alleen de keienvanger met een moker wat terug gemept verder ging alles vanzelf !

Ohjah en iemand heeft zen auto een keer in het rechter voorscherm gezet, dader onbekend. Maargoed een mokertje doet dan ook wonderen

en zo vin ik een D wel weer gaaf.

origineel gepost door Ghanz

Dankje :thumbup :P tis ook nogsteeds jammer dat de 20SEH motor em teveel werd :P

Dankje :thumbup :P tis ook nogsteeds jammer dat de 20SEH motor em teveel werd :P

haha vertel:jerry

origineel gepost door EVD

haha vertel:jerry

Is te lezen in men topic in het restauratie en verbouwings gedeelte.. :)

Hier houdt de 20SEH het nog goed.. jaag hem graag de toeren in.. en hij is echt snel voor een SEH :D

origineel gepost door custom
    Hier houdt de 20SEH het nog goed.. jaag hem graag de toeren in.. en hij is echt snel voor een SEH :D

:thumbup goeie zaak. Haha jah snel hea ik zat ook vaak te kijken of er niet ergens nog 8 kleppen verstop waren :jerry

:o Mooi!

vet!!! die wielen en die binnenkant en die suicide doors:wors

:o:o:o:odamn die bak vind zelfs mijn vrouw uber geil wat is dat een city? daar wil ik wel meer pics van zien de ter…

25 berichten aan het bekijken - 151 tot 175 (van in totaal 284)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.