ratsstyle en oldschool topic

Forumindex Forums Overige Opel algemeen ratsstyle en oldschool topic

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 284)
  • Auteur

volgens mij is dat die dodge die jaren 60/70 begraven is met tekeningen en dingen uit die tyd. boyd coddington moest m toen nog aan t lopen krijgen met z’n mensen.

origineel gepost door mayhem
    volgens mij is dat die dodge die jaren 60/70 begraven is met tekeningen en dingen uit die tyd. boyd coddington moest m toen nog aan t lopen krijgen met z’n mensen.

Was dat geen Plymouth?

Edit; een Plymouth Belvedere: http://www.forwardlook.net/19571958Plymouth/countdown.asp

denk dat ik van de zomer de rat een beetje een apart rat lookje ga geven denk aan irmscher verbreding met 9×15 voor en 10,5×15 achter dikke lol:wub

:thumbup

Leuke shoppie:D

geen shoppie heb hem al eerder op een ander site zien staan tussen meer vw’s

Volgens mij toch wel wat aan de foto gewerkt. o.a. de kentekenplaat kijkt wat vreemd… maar zeker een hele mooie auto…:thumbup

vandaag weer wat aan de old school det gedaan heeft eindelijk zijn colors nu van de zomer een pipo drop en 8×13 voor en 9×13 achter ben ik happy

Sowwww 9×13??

Ik zit nu met 8×13 al tegen de randen aan met inveren :D
    Met verlagen druk je de achteras ook nog eens een naar buiten (rechts?) Moet je een andere stang maken om hem weer recht te schroeven.

Blokjes dak is mooi geworden :D
    Komt ook op de mijne, maak de deuren gewoon zwart, en ga het dak afplakken/spuiten…

tja, tis een beetje hoe laag je gaat, ik heb achter andere wielranden, en dan gaat 8J wel, 9j zou kunnen als ie niet zo laag lag..
    maar met originele randjes…. dan is -60 toch wel de max denk ik zo(met platte bandjes)…
    en idd panhard aanpassen/stelbaar maken/kopen

als je de velgjes deel naar binnen verbreed gaat het wel een stuk makkelijker, maar weet niet hoeveen ruimte je daar nog hebt achter…

ok dat wist ik niet van die panhard bedankt voor de tip denk in dat geval dat ik 60mm voor en 40 mm achter pak mocht het iets te hoog zijn klein beetje flexen maar met koni geel inbound moet dat wel kunnen denk ik is toch rat/oldschool style dus iets extreem mag wel maar die 8j hoever steken die dan uit want ik heb hier een set 13 inch staal er op gelegd gemeten en als ik hem 2,5 cm uit laat steken kon ik dus verbreden naar 9j achter

origineel gepost door Fearless
    Sowwww 9×13??

Ik zit nu met 8×13 al tegen de randen aan met inveren :D
    Met verlagen druk je de achteras ook nog eens een naar buiten (rechts?) Moet je een andere stang maken om hem weer recht te schroeven.

Blokjes dak is mooi geworden :D
    Komt ook op de mijne, maak de deuren gewoon zwart, en ga het dak afplakken/spuiten…

de motorkap is idd gespoten maar vanwege de wind was spuiten klote moet alles buiten doen dus heb ik van een grote rol plakfolie twee en een half uur allemaal blokjes van 15×10 cm liggen knippen wat een pokke werk was dat:cryben blij dat het plakken in een half uur gepiept was:Den mocht er ooit een beschadigen of loslaten heb er genoeg reserve alleen nu wachten op warmer weer dan wel een iron cross op de deur spuiten nog en mijn kuipstoelen plaatsen die ik van voederbiet heb overgenomen toevallig precies de kleuren van de det:wub

heb nog wat ratstyle old school opels

Roesten wil die wel:jerry:jerry

I like! Zelfde Imperial als mij :)

ook een leuk blok….voor Rat-style:P

wat zou die met zijn richtingaanwijzers hebben gedaan? ze hebben het gat onde de bumper dicht gemaakt…:hmmz

handje uit t raam ;)

origineel gepost door custom
    handje uit t raam ;)

haha dus als meneer alleen in de auto zit, moet hij een route plannen dat hij alleen naar links gaatking:

origineel gepost door EVD

origineel gepost door custom
    handje uit t raam ;)

haha dus als meneer alleen in de auto zit, moet hij een route plannen dat hij alleen naar links gaatking:

Het is een engelsman

:owel een zeer mooie wagen denk trouwens dat ik ooit ergens heb gelezen dat hij zijn knipperlicht op de amerikaanse manier heeft aangesloten oftewel dat zijn koplamp knippert mag blijkbaar in engeland

Wat mag niet in Engeland? En in Amerika? En in Duitsland? En de rest van de wereld??

Hier mogen we helemaal niks…:argue

Zelfs voor een PLASTIC kip aan je bumper krijg je commentaar..:fy1

:swear:swearidd dat was ook te belachelijk voor woorden heb je hem weer terug gehangen

Ja tuurlijk hangt hij er weer.. :D

Staat heel vaak hier langs de weg, heb ‘m ook weleens zien rijden in Amstelveen.. Bekende van iemand van hier ??
    Echt een gaaf ding :wors

Gr.

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 284)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.