ratsstyle en oldschool topic

Forumindex Forums Overige Opel algemeen ratsstyle en oldschool topic

25 berichten aan het bekijken - 226 tot 250 (van in totaal 284)
  • Auteur

is van een vriend

Ik heb zelf geen rat, maar vind het wel een leuke stijl, voor diegene die nog wat ideetjes zoekt

moterkap oid doorslijpen, gewoon hechten met een co2 lasapperaat en als finishing touch een laselectrode er op hechten
    Embleemen weghalen en nieuwe maken met typex en het liefst met spelfouten
    radiateur half uit de grill
    europallet op het dak(kwam hier al voorbij maartog)
    nepster in de vooruit
    whitewals gemaakt met een spuitbus
    een gettoblaster op het imperial/pallet
    “echte liefde roest niet” sticker
    ducktape ruit
    trektouwtjes in plaats van hendels
    scheef kruis in 1 koplamp
    condoom half uit de achterklep
    cola flesje kvs reservoir
    stuken mdf stootstrips
    plaatwerk over plaatwerk gepopnageld
    deursscharnieren van de praxis op de buitenkant van de deur lassen

Lijkt me leuk als ik een keer een goedkoop hok heb die helemaal te verbouwen, vind het zonde om bij me astra te doen :jerry

BInnenkort ook hier een golfje 1….waarschijnlijk zelfs 2. 1 voor mij en 1 voor de meid. Eerst mn circuithok de deur uit….

Golf 1 blijft toch stiekem wel dik, vooral zo :wub

Dit blijft ook een leuke:

Het heeft wel wat zo, niet meer ergeren aan vuiltjes of plekjes op je mooie lak.
    Behalve op de nieuwe set ATSjes. :jerry

wat een geniaal ding zeg die B haha king:

1 maand geleden bij de eigenaar van deze nog een kadett E gsi opgehaald.

@Fearless wrote:

BInnenkort ook hier een golfje 1….waarschijnlijk zelfs 2. 1 voor mij en 1 voor de meid. Eerst mn circuithok de deur uit….

Die laatste, gewoon een swallowtail hoor :wtf

die zijn het dikst :vertag

@Fearless wrote:

die zijn het dikst :vertag

Jah maat van me heeft der ook 1.. staat op men werk om gestraald te worden.. maare om em nou te ratten haha

Deze kwam ik net tegen op volksforum, ook wel een leuke:

maar ligt het aan mij of zie ik meer volkswagentjes verschijnen dan opeltjes in dit topic…

Een opel is geen mooie ratlookbasis. Oldskool wel…
    Corsa a bijv..en dan niet de facelift.

maar ligt het aan mij of zie ik meer volkswagentjes verschijnen dan opeltjes in dit topic…[/quote]

wees blij dat er voornaam vw’s zijn voor het rat/oldschool deel betekend dat de opels te mooi zijn om te verstieren ;) :jerry

@hanskadett wrote:

maar ligt het aan mij of zie ik meer volkswagentjes verschijnen dan opeltjes in dit topic…

wees blij dat er voornaam vw’s zijn voor het rat/oldschool deel betekend dat de opels te mooi zijn om te verstieren ;) :jerry[/quote]

een echte rat is niet verstiert.. of aangepakt om een rat te lijken.. een echt rat heeft gewoon de sporen van jarenlang gebruik.. 1 die goed geleden is.. daarbij plat aan de grond… al hoeft dat nog niet eens

@Opel Kadeath wrote:

Deze kwam ik net tegen op volksforum, ook wel een leuke:

hoppa chrome bumpers.. gaan ook niet voor minder dan 600 weg vaak :P

Hier staan echt vette bakken tussen..

Mijn auto @ Sevenum 2011..

Roestige kap, tankklep en kentekenhouder achterzijde..
    Schroefsetje.. Voorzijde hulpveer etc verwijderd en achter op maat gemaakte veren.
    Laagste punt; 10 a 15mm van de grond
    Voorzijde kon net een a4 tussen, en achter kon ie door camber nog wel zakken, maar dan op rubber blokken.

Kheb er iets meer dan een jaar zo op deze manier mee gereden, maar vanaf volgend seizoen niet meer :)
    Inmiddels zijn er al wat delen verkocht.. Dus ik ben benieuwd wanneer de 2e C ‘rat’ opduikt.

Natuurlijk zijn er genoeg mensen die rat/oldskool op een nieuwere auto niets vinden, maar dat is een persoonlijke smaak. Gelukkig wisselt ie, waardoor er veel variatie is in auto’s :wors

@ stender…op die foto’s lijkt het wel of die roestkap voorzien is van tapijt :wtf

Tja ik kan de foto’s niet anders maken dan dat het lijkt :P komt waarschijnlijk omdat de foto is verkleint voor het uploaden.

Van een maatje van me.. alleen jammer dat zen kentekenpapieren zijn ingenomen.. woensdag ging ie naar de rdw ff kijken of ie ze terug kon krijgen haha

Wat een bak joh! haha :shock:

papieren in genomen om wat?
    kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dit nog mooi kunnen noemen haha.
    ik heb zat ratlook of oldskool gezien wat ik wel wat vond hebben.
    enige wat ik hier weer uniek aan vind is die uitlaat hahah

Ha ik vind m dik….en dat kenteken in beslag is toch wel een kroontje op zn werk king:

25 berichten aan het bekijken - 226 tot 250 (van in totaal 284)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.