rammel rammel en nat in de astra station

Forumindex Forums Modellen Astra rammel rammel en nat in de astra station

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren geleden door .
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

Hallo iedereen,

sinds enkele dagen heb ik spontaan last van een hoop gerammel aan de achterzijde van de astra f station. ter hoogte van de ophanging.(denk ik)

deze zomer nieuwe schokkers en veren er onder gegaan (verlaging 30 mm) en verders zie en voel ik ook geen gekkigheid.

binnenzijde van de kofferruimte ook nagekeken en daar is ook niks mis mee, alles zit vast.

ik wordt er een beetje moe van om bij ieder hobbeltje of oneffenheid in de weg dat gerammel te horen.

wie o wie heeft er een idee ???

Ook heb ik last van vocht op 2 plekken in de astra, nl; achter de bestuurdersstoel en aan de rechterzijde van de kofferbakruimte.

de auto lekt niet en ook aan de onderzijde is er niks geks te zien.

ik snap er werkelijk niks van, maar wil graag de oorzaak weten want de astra moet nog ff mee en dus niet onder me r**t vandaan gaan roesten :vertag

als er iemand een idee heeft, hoor ik het graag :thumbup

Gr Vinc.

Ik had bij mijn vorige Astra ook last van vocht….
    Toen bleek dat de vorige eigenaar een gat had geboord van de motorruimte de auto in….

Gr Bassie

heb je al je stabilistatorstang rubber al gecontrolleerd dat is meestal een kwaaltje van de stationwagons?

mijn vectra heeft het zelfde probleem als ik een tijdje en vooral over hobbeltjes!

vanavond even de auto op de brug gezet. Met de stabi’s niks mis mee :vertag.

Veren en Schokkers ook tip top, maar goed nog steeds geen idee wat het kan zijn :wtf:wtf:wtf

iemand al een idee over de vochtige plekken ?

er zijn trouwens geen gaten enz gemaakt in de astra.

ik hoor graag suggeties van jullie king:

Gr Vinc

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.