Ramen dicht bij regen met regen sensor?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Ramen dicht bij regen met regen sensor?

24 berichten aan het bekijken - 26 tot 49 (van in totaal 49)
  • Auteur

:jerry:jerry:jerry :wors:wors

Jaloers mannen:afro

Jan

Heb het nog even getest,alle ramen open en op safelock.Voorruit nat maken en de ramen sluiten automatisch.Kan alle ramen ook openen en sluiten met de sleutel afstandbediening en zelfs dan klappen de spiegels ook nog in:thumbup

Gr. Gts32v6

Haha, ik heb een Astra F uit 97 en die heeft zelfs safelock (incl. fabrieks alarm).

Oja en regen of niet, auto afsluiten, gewoon altijd ramen dicht, ga je altijd op safe. Van heel het gezeur af. :jerry
    En als het warm is, zet ik gewoon de airco aan.
    :D

origineel gepost door janneman vectra c
    Jaloers mannen:afro

Jan

:hmmz :angel Vectra C?? :wub

Vectra-B Rulez haha…

Mooie optie als het werkt, bij regen automatisch ramen dicht.

Maargoed, ik heb het te doen zoals Jerremy zegt..

Willem

Vectra A nog beter :D alles met de hand, helaas geen airco :( wel arko :P

Bestel gewoon op e-bay, marktplaats, enz.
    Net als voor je ruitenwisser!

Als ik maar dan wel in de regen met open ramen kan blijven rijden!:P

Als ik maar dan wel in de regen met open ramen kan blijven rijden!:P [/quote]

Rolstoel heeft geen ramen:P

Jan

origineel gepost door Gts32v6
    Heb het nog even getest,alle ramen open en op safelock.Voorruit nat maken en de ramen sluiten automatisch.Kan alle ramen ook openen en sluiten met de sleutel afstandbediening en zelfs dan klappen de spiegels ook nog in:thumbup

Gr. Gts32v6

Ja, ramen openen en sluiten met mijn afstandsbediening kan ik ook wel maar hoe zet jij je auto dan op safelock :hmmz??

Op safelock zetten doe je door vervolgens 2x op de afstandbediening van de sleutel te drukken;)

Gr. Gts32v6

Bij mijn Astra G werkte deze safelock functie wel, bij Mijn Vectra C niet meer. :hmmz

De ramen gaan dus alleen bij regen omhoog als hij op safelock staat?

origineel gepost door janneman vectra c

Als ik maar dan wel in de regen met open ramen kan blijven rijden!:P

Rolstoel heeft geen ramen:P

Jan [/quote]

Ha Pausmobiel wel, hele hoge ramen! :cool::cool::cool::cool:

Op safelock zetten doe je door vervolgens 2x op de afstandbediening van de sleutel te drukken;)

Gr. Gts32v6

Werkt bij een C2 niet meer.

Gr. Gts32v6

Bij mijn B zag ik bij safelock oa mijn knipperlichten 2x knipperen

Het is maar goed dat deze functie bij ons er op zit,want in de namiddag hier een regen bui.Zijn de autoramen dicht?????Ja gelukkig wel vrouwlief had hem op safelock gezet en de ramen open gelaten en ze waren tijdens de regen bui dicht gegaan.Dus geen natte stoelenking:

Gr. Gts32v6

nou bij mijn vec c werkt het gelukkig wel, gisteren net voor een dikke bui met de hond uit, halverwegen begint het daar toch te regenen. ik snel naar huis omdat ik de ramen nog open had staan en ja hoor ze waren dicht:thumbup

Het is mooi speelgoed, maar waarom je de ramen open laat staan bij zo een “nieuwe” wagen is me toch een klein raadsel..

Airco heeft het vlot koel, en je houdt ook alle andere rommel uit de auto (of in de auto, wat diefstal betreft).
    En krijg je geen last van insecten en wat er nog meer door de lucht gaat?

laat heel vaak de ramen open staan, diefstal gebeurt hier bijna niet

Nou mijn veccie uit 2003 met met safelock heeft allerlei functies waarvan ik niet eens wist dat het er op zat maar helaas de ramen gaan niet dicht bij een regenbui.
    Van alles geprobeert zelf raam open gedaan toen op safelock, ramen open gedaan met sleutelfunctie en toen op safelock, maar nee ze willen niet dicht bij een regenbui.

En de redenatie waarom zou je ze open laten staan begrijp ik wel maar bij ons op de camping kom je weleens aanrijden met je ramen open je stapt uit en gaat iets doen, maar dan….gaat het regennen en je denkt niet meer aan je open staande ramen……….(ja nou hier zouden even de diverse smilies moeten komen maar die doen het even niet maar je zal begrijpen wat ik bedoel)

heb je een regensensor dan??

willem

origineel gepost door Hawke
    Het is mooi speelgoed, maar waarom je de ramen open laat staan bij zo een “nieuwe” wagen is me toch een klein raadsel..

Airco heeft het vlot koel, en je houdt ook alle andere rommel uit de auto (of in de auto, wat diefstal betreft).
    En krijg je geen last van insecten en wat er nog meer door de lucht gaat?

klopt wat je zegt maar ik doe de ramen altyd een paar km van te voren open op hete dagen. dan krijg je niet zo,n klap als je uitstapt

origineel gepost door wim-v6
    heb je een regensensor dan??

willem

uuuuum nou uuuuuuu kijk dat zit zo uuuuuu een regensensor zei je he?
    uhhhhh nou uhhh….. dat is toch dat zwarte dingetje bij je voorruit en bij de achteruitkijk spiegel??
    Of eh ben ik verkeerd geinformeerd door mijn dealer?
    Dan kan ik nu nog voor de garantie een sensor halen want ik heb nog ruim 3 mnd bovag garantie en die geldt voor alles dat niet werkt en wel zou moeten werken en hij ois mij verkocht inclusief regensensor ik heb de originele advertentie nog.

dan zal je wel een regensensor hebben, is inderdaad dat zwarte rondje onder de binnenspiegel.

Willem

24 berichten aan het bekijken - 26 tot 49 (van in totaal 49)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.