Hallo trotse mede eigenaren van het mooiste stalen ros ooit gebouwd.
Ik zelf ,(Marco) heb een ’97-er B1 station x20xev
Ik heb een vraag aan jullie:
Ik wil mijn achterramen electrisch bedienbaar maken en heb bijna alles in huis,te weten;
schakelaars voor in de deuren,
schakelaars voor in de middenconsool,
de electrische motoren,
en de kabelboom in de deuren.
Maar nu blijkt dat mijn kabelboom niet is voorbereid!!!!:swear
Dus heb ik twee opties.Ik dacht zelf aan het schema uitpluisen en dan zelf 5 tot 8 aardrige kabels leggen en aansluiten. Of ik neem een draadboom van een donorauto(die helaas gesneuveld is en op een kerkhof wacht )
Hier de vraag!!!!!
Hoe lopen de draadbomen en kan ik volstaan met een deel van de draadboom of zit het geografisch zo inelkaar dat ik verplicht ben om een complete draadboom te nemen????????????
Wie heeft er verstand van:wors
Groetjes M@rco