Radiomogelijkheden Vectra C

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Radiomogelijkheden Vectra C

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren geleden door .
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

Hallo,

Misschien kunnen jullie me helpen.

Ik heb een mooie Vectra GTS op t oog. alleen zit er zo’n cdr2005 in.
    niet echt een toestel dat mij bevalt.

wat zijn de mogelijkheden om niet al te duur en wel mooi (zo origineel mogelijk) te verbouwen?

is een kleurennavi (ncdr2011 ofzo) bijvoorbeeld makkelijk in te bouwen? de auto heeft climate control.

hoop op wat antwoorden die me helpen.:thumbup

Het ligt er aan uit welk bouwjaar de GTS is, hoe nieuwer, hoe makkelijker. Maar of je dit goedkoop gaat redden, ik denk het niet.

het hoeft niet spotgoedkoop te zijn heb er wel iets voor over.

hij is van 2003 een der eersten dus

zou kijken voor een ncdc 2013 of 2015 die hebje af fabriek bij vectra’s tot bj2004 . ncdr 2011 is meer voor vivaro

Inderdaad, CD70 of DVD90 is leuk en mogelijk, maar dat is echt wel veel ombouwwerk en gaat ook echt serieus knaken kosten.

De NCDR2011 is hetzelfde als de NCDC2013 alleen heeft de 2013 een ingebouwde cdwisselaar.

Op zich is dat allemaal best goed te doen hoor.
    De NCDC’s zijn qua techniek exact hetzelfde als de enkel din NCDR1100 en NCDR1500.
    Ik heb ook een NCDR1100 ingebouwd in mijn B.

Je hebt nodig:
    Radio unit (duuh :P)
    Kleurenscherm (ook vanzelfsprekend :sleeping)
    GPS antenne
    Telematika unit (in geval van NCDC2015 en alleen te gebruiken met Vodaphone en KPN op 900 mhz netwerk)

EN als onderdelen uit verschillende donor auto’s komen moeten deze zijn VRIJ GEZET (Entheirated in het duits) met TECH2.
    zo niet gaat het niet werken.

Als alle onderdelen uit dezelfde donor auto komen kun je ze zo overnemen en inbouwen (tenminste dat was bij de vectra b wel)

hmm ik ga er eens naar kijken. de auto moet wel echt mooi zijn want dan heb ik er wel wat plannen mee haha:P

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.