Radio vervangen

Forumindex Forums Modellen Corsa Radio vervangen

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

Beste,

Ik ben in het bezit van een Opel Corsa 1.2 Twinport.
    Sinds gisteren ben ik in het bezit van een pioneer deh 4800bt. De huidige radio cd30 wordt gedemonteerd. Bij de radio heb ik een iso stekker (Opel Astra H / Corsa C / Vectra C ACV 1230-46 ISO Connector met DIN Antenne verloop) aangeschaft wat allemaal prima zal passen echter blijven er twee kabels over namelijk een rode en oranje. Ik heb geen flauw idee waar deze aangesloten dienen te worden?

Ik wil natuurlijk niet dat de accu leegloopt doordat ik hem verkeerd zal aansluiten.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Beste,

Gisteren wat stappen kunnen maken. Ik heb de radio werkend gekregen echter hebben we rode kabel dusdanig aangesloten dat de radio altijd aan zou blijven, zelfs als de motor zou afstaan.
    Nu heb ik van een vriend begrepen dat we hiervoor de accesoire kabel nodig hebben. Ik kan alleen nergens vinden op het Internet of in de handleiding welke kabel dat zou moeten zijn.
    Vraag van mijn vriend is of dat anders de remote kabel gebruikt kan worden?

Bvd.

Bij Opel zit altijd de geschakelde 12V en de constante 12 V omgewisseld t.o.v. standaard radio’s.
    Dus die twee omwisselen dan zou het gewoon moeten werken, en volgens mij geen extra kabel nodig.

We hebben de rode en gele met elkaar verbonden en de losse rode kabel aangesloten op de zwarte van de sigarettenaansteker. Probleem opgelost!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.