Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Radio van Astra H 2004
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren geleden door .
-
AuteurBerichten
-
18 november 2011 om 17:25 #17235116
Radio en CD (CD 30 MP3) doet alles (zenders en track wisselen wel licht) maar geen geluid. Stekker zit wel goed in.
Help aub18 november 2011 om 17:31 #17848580Een beetje jezelf voorstellen enz. vinden we hier wel zo netjes. :hmmz
18 november 2011 om 19:02 #17848581Ik rij al 6 jaar met huidige Astra. Tot nu toe geen problemen gehad. En heb ik geen verstaand van auto’s. Krijg ik nu aantwoord?
18 november 2011 om 19:18 #17848582Wat Ahrend bedoelt is dat wij geen garage zijn, waar je zomaar vragen stelt en antwoorden krijgt.
Iedereen kent hier iedereen een beetje en wij geven daarom ook graag adviezen aan elkaar, ter hulp.
Het is niet de bedoeling dat je zomaar aanmeldt en direct je vraag stelt.
Ik denk niet dat er nu veel mensen zin hebben om antwoord te geven op je vraag…
als je jezelf niet zou voorstellen in één zinnetje, maar een beetje uitgebreid,
dan weet ik zeker dat de mensen je hier graag zullen helpen :DOja, de mensen hier houden ook van :kewlpics :jerry
Veel succes met het voorstellen en de zoektocht naar je probleem.
Alvast welkom!18 november 2011 om 19:25 #17848583kortsluing in je speakerdraden ? stekker niet goed ? kan van alles zijn Mr O
Mark
18 november 2011 om 19:39 #17848584Jefkere,
Ik begrijp jou wel maar ben ik niet echt autoliefhebber. Als vandaar krijg ik geen aantwoord vind ik jammer.Mark,
Bendank voor de aantwoord stekker ziet wel goed. Denk jij dat alle 4 speakerdraden te gelijk kortsluiting?18 november 2011 om 23:08 #17848585@Okan wrote:
Jefkere,
Ik begrijp jou wel maar ben ik niet echt autoliefhebber. Als vandaar krijg ik geen aantwoord vind ik jammer.Mark,
Bendank voor de aantwoord stekker ziet wel goed. Denk jij dat alle 4 speakerdraden te gelijk kortsluiting?ik zou die speakerdraden vanaf de radio even doormeten met een multimeter. Bij correct aangesloten speakers moet je 4 ohm meten. Meet je oneindige weerstand dat zit er ergens dus een draadbreuk, maar dat lijkt me sterk voor alle vier de speakers. is je radio uberhaupt wel in orde? misschien even checken met een andere radio. Wat je ook kan doen is een 1,5 volt batterij op de plus en min draad van de speakers zetten. bij correct aangesloten speakers moet je een tikgeluid horen uit de luidsprekers. Waarschijnlijk werkt dit gewoon en is je radio gewoon stuk. het lijkt me namelijk sterk dat allevier luidsprekers stuk zijn. Zitten er uberhaupt wel luidsprekers in? het kan ook zijn dat jij die auto 2e hands gekocht hebt van een audiofantaat die z’n goede speakers eruitgehaald heeft en de orignele niet meer terug geplaatst heeft, maar daar ben je zo achter met die batterijtest.
succes, met deze tips moet je zeker iets kunnen zo niet dan gewoon naar de garage brengen
19 november 2011 om 13:00 #17848586Het is wel grappig maar als links achter deur open dan radio doet het wel. Was stekker in de deur beetje los. Vast gemakt probleem opgelost. Sort beveliging denk ik bij speaker links achter.
Bedank voor jullie aantwoorden19 november 2011 om 15:00 #1784858719 november 2011 om 15:05 #17848588@Okan wrote:
Het is wel grappig maar als links achter deur open dan radio doet het wel. Was stekker in de deur beetje los. Vast gemakt probleem opgelost. Sort beveliging denk ik bij speaker links achter.
Bedank voor jullie aantwoordendus een stekker niet goed, mooi probleem opgelost, mooi dat je het hebt laten weten, altijd makkelijk als iemand adres hetzelfde probleem tegenkomt.
24 november 2011 om 10:09 #17848589Hallo Mede Opel rijders,
mjn naam is Ree en ik rij iets langer dan een jaar een Opel astra uit 2004 1.7 cdti. Ik ook heb helaas problemen met mijn Radio. Licht werkt, speelt CD af en radio maar geluid is er niet. maar als ik over een drempl rij of over een onverharde weg dan komt er wel weer geluid uit. Soms wel en soms niet. Heel frustrerend. Kan iemand mij verder helepn. Mocht het een draadbreuk zijn kost zoeits veel en hoe kun je dat het beste weten en oplossen?
Alvast bedankt
groet Ree24 november 2011 om 15:45 #17848590Tja het zou kunnen zijn dat net als bij Okan er ergens een stekkertje niet goed contact maakt, radio aanzetten en wat rommelen bij de deuren, evt een multimeter halen bij een bouwmarkt a 10 euro en gaan meten.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.