Radio upgrade naar navigatie

Forumindex Forums Modellen Astra Radio upgrade naar navigatie

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

Hallo allemaal, ik ben eigenaar van een schittere de astra j sports tourer turbo uit 2011. Hele fijne auto, maar mis in deze uitvoering alleen een navigatie systeem. Het liefst hou ik alles origineel en zou ik van de cd 400 naar een origineel navi overstappen. Heb er al enkele gevonden bij auto demontage bedrijven echter kan niemand me vertellen of je deze zo over kunt bouwen. Zelfs opel nederland geeft hierover geen info vrij, dit omdat ik san de uitvoering specificaties van de auto zou veranderen en daar wenst opel nederland niet aan mee te werken terwijl ik het juist goed wil doen. Heeft iemand dit al eens geprobeerd en wat zijn hierin jullie adviezen? Ik hoor graag iets van jullie want zou hem graag deze upgrade geven.

Volgens mij moet je de unit inlezen in je auto. Maar dat kan alleen als deze ook vrij gegeven is door het demontage bedrijf in de auto waar hij uitkomt.

Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk

@Roedy1503 wrote:

Hallo allemaal, ik ben eigenaar van een schittere de astra j sports tourer turbo uit 2011. Hele fijne auto, maar mis in deze uitvoering alleen een navigatie systeem. Het liefst hou ik alles origineel en zou ik van de cd 400 naar een origineel navi overstappen. Heb er al enkele gevonden bij auto demontage bedrijven echter kan niemand me vertellen of je deze zo over kunt bouwen. Zelfs opel nederland geeft hierover geen info vrij, dit omdat ik san de uitvoering specificaties van de auto zou veranderen en daar wenst opel nederland niet aan mee te werken terwijl ik het juist goed wil doen. Heeft iemand dit al eens geprobeerd en wat zijn hierin jullie adviezen? Ik hoor graag iets van jullie want zou hem graag deze upgrade geven.

niet mogelijk.

Ok maar een android systeem is plug and play? Dat is dan toch raar?

Nee, Opel wil niet dat je iets op de auto te veranderen.
    Dus, een andere auto kopen, volgens Opel.

Ja volgens opel wel, maar volgens mijn portomonnee niet helaas. Had de hoop dat hier andere opel fanaten dezelfde wens als ik hadden. Het meest simpele antwoord volgens opel is idd dat het niet gaat. Dan maar de grens over om te kijken of iemand in duitsland ofzo mogelijk een innovatief antwoord kan geven. Noem me eigenwijs maar ik kan me niet voorstellen dat dit niet goed mogelijk is met mogelijk maar een kleine aanpassing.

Nee niet mogelijk. Als je iets wilt aanpassen heb je een code nodig. Die weet alleen de fabriek.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.