radio probleem astra f ’97

Forumindex Forums Modellen Astra radio probleem astra f ’97

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

Hallo,

Ik heb de standaard plaupunkt radio vervangen voor een Kenwood KDC-241. Alles werkt prima aan de radio, behalve dat ik elke keer als ik de auto op contact zet alle radiozenders en instellingen weer opnieuws moet instellen. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Bvd,

groet dennis

dan is de radio waarschijnlijk niet direct op de accu aangesloten waardoor hij van de stroom afgaat, en dus word gereset.

welkom op het forum.. de rode en de gele draad met elkaar verwisselen en je probleem zal waarschijnlijk opgelost zijn

zo’n vermoeden had ik ook al, maar ik heb er een omvorm stekker bij gekregen wie ik er tussen heb gezet maar hoe kan ik dan weer de directe aansluiting op de accu krijgen?

de rode op de gele aansluiten en de gele op de rode

ik zal het morgen na stage is even uitproberen, kan niet meer als een zekering kapot gaan ;)

nu ben ik wezen kijken naar een rode en een gele draad, maar er zijn meerdere rode draden op de originele radio stekkers + moet ik die van de omvormer stekker worden gewisseld of die van de origenele radio bedrading?

gewoon op je omvormerkabel. dat is het handigste.
    zitten misschien al stekkertjes tussen.
    ben je lekker snel klaar

ik zal het eens proberen

he is gelukt en het werkt, thnx guys! :thumb

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.