Radio plaatsen

Forumindex Forums Modellen Corsa Radio plaatsen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Peter Reedijk
    Deelnemer

Ik had weer een vraagje.
    Heeft de corsa A3 wel een radio voorbereiding?
    Ik kan namelijk niks vinden en zou er toch graag een radio in zetten met een paar leuke boxen.
    Er zit ook helemaal geen antenne op de corsa :hmmz .
    Hoe hebben jullie de audio aangesloten hebben waar en leuke foto’s zijn natuurlijk welkom.

wim-v6
    Deelnemer

Ik had een Iso stekker in de A3

ik had en afgebroken antenne op het scherm en zo’n plakantenne welke wel werkte op de voorruit zitten..

Willem

Peter Reedijk
    Deelnemer

@wim-v6 wrote:

Ik had een Iso stekker in de A3

ik had en afgebroken antenne op het scherm en zo’n plakantenne welke wel werkte op de voorruit zitten..

Willem

Okee dan moet ik nog eens kijken naar die stekker.Wel een super gave corsa zeg.
    Zijn die skirts nog te koop dat bedekt een mooi stuk van de roest achter bij de schermen.En waar zou ik ze kunnen bestellen?

kaneelschep
    Deelnemer

Iemand had hier onlangs ook een kadett zonder antenne en speaker kabels. Zal dus wel een mogelijkheid zijn geweest bij nieuwkoop.
    Ik ben zelf nog geen auto tegen gekomen zonder :)
    Een plus en en min vinden is geen probleem. de speaker kabels zal je even moeten trekken. dan zo’n antenne als waar willem het over heeft, Iso stekkertje eraan en gaan met een radio!

wim-v6
    Deelnemer

De Skirts zijn standaard GSi skirts..

De deurstrips horen er niet op, deze zaten op de ”SPORT” Deuren en spatschermen, deze heb ik gewisseld omdat ze aan bijde zijde ”Luchtgaten” hadden, zo ook de voorschermen waren erg rot

De sport waar deze deuren en Spatscheremn afkwamen was bij de achterranden weer helemaal verrot..

> Mooie corsa: Schijn bedriegt hoor, hij sotnd achter zo laag omdat de veerschotels achter doorgrot waren (zelf verlagende corsa), toen heb ik voor maar een paar afgeslepen 1.2 veren geplaatst..

Sleepoog miste achter, deze trokken we er met achterbumper en stuk Chassibalk en al eraf toen we een Astra GSi wilde aanslepen…

Maar inderdaad, de zichtbare Carroserie en de Dorpels, die waren keihard!!

Willem

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.