radio ombouw

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum radio ombouw

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur

Net even een JVC radio in de vectra gedaan en opzicht past hij goed in de slede.

Maar ik mis zo’n raamwerkje voor om de radio heen.

Nu kijk je tegen het kale staal van de slede aan, iemand een idee hoe ik aan zo’n raamwerkje kan komen?

Of wat is de echte naam van zo’n plaatje?

Denk niet dat je dat gaat tegenkomen(nieuw) als ik jou was zou ik is op de sloop kijken.

En ik zelf noem het altijd een sier lijstje/plaatje.

Ok, Thanks voor de tip

Hoi johan idd. zo’n ding, deze is alleen voor een vectra c ga op de site eens kijken of ie er een heeft voor een B.

Bedankt voor het meedenken.

heb je een foto hoe het er uit ziet???

want zo als ik het nu lees mis je het frampje van de radio en niet van de auto zelf

Klopt op de web- site staan de frames voor de auto, maar ik moet idd het framepje van de JVC radio hebben.

heb ze wel al een mail gestuurd of ze die ook los hebben.

Zou er vandaag nog wel een foto van maken.

Die is lastig te vinden, er zou iemand toevallig een kapotte JVC moeten hebben waar het framepje nog heel van is.

je kan ook eens op de sloop kijken, niet alleen JVC heeft zo’n frame-pje, en een andere kan je vast wel pas maken..

Willem

Heren,

is de CALIBER RMD231BT een goede vervanger van een JVC el chameleon?

heb ik gelijk blue tooth voor de nokia ipv een lelijk kitje.

Ik heb persoonlijk geen goede ervaringen met de Caliber radio’s vaak gaan deze niet al te lang mee, en ontbreekt de mappen indeling op de USB stick / Aux, krijg je 1 LAAANNNGGGEEEE lijst met je nummers, en kan je niet snel van map naar map skippen.

ik heb laatst een Pioneer gekocht voor net 100 euro, met prima werkende Bleutooth carkit (ook telefoonlijst werkt prima) en heerlijk USB werking. dit is de DEH4500BT dacht ik uit mijn hoofd.

Willem

Hoi Willem,

Met die info kan ik wat, ga eens google,en op de de Pioneer.

Ga voor een goed merk. Alpine of pioneer. Zijn in mijn ogen de betere merken

Het gaat de pioneer worden.

boxen en radio zijn dan gelijk van 1 merk en ik kan het dashboard gelijk mooi maken.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.