Lieve Corsa-ers,
Donderdag mag ik mijn eerste Corsa halen. Het is een Opel Corsa 1.4i- 16V Sport, volgens de gegevens. Hier zit nog een schitterend antiek radiootje in met cassettedeck. Nu ben ik al jaren van de mixtapes van mijn eerste vriendje afgestapt ;) en houd wel van goed muzikaal vermaak als ik naar mijn werk rijd. Er moet dus een ander in.
Nu ben ik een enorme leek op het gebied van auto’s, opzich ben ik voor een vrouw best technisch onderlegd al zeg ik het zelf en opgeven staat niet in mijn persoonsbeschrijving, dus dat inbouwen van een radio gaat goed komen. Nu ben ik alleen op zoek gegaan naar een geschikte radio en bijna alle sites waar over de Corsa geschreven wordt, geven nog een letter achter het type Corsa (“Corsa B”, “Corsa D”). Ik heb geen idee welke letter bij mijn toekomstige vehikel hoort?
Hoe kan ik erachter komen welke autoradio geschikt is voor deze Corsa? Ik neem aan dat ik dan zo’n plaatje nodig heb om ervoor te zetten; de afmetingen van de huidige radio zijn immers nogal afwijkend van de huidige autoradio’s die ik heb gezien (hoger, ivm cassettedeck).
Kan iemand deze leek een beetje op weg helpen? Mijn vriend weet nog net hoe zijn playstation aan en uit gaat, dus ik sta er wat dat betreft een beetje alleen voor :rolling: