radio cdr 500 op safe

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum radio cdr 500 op safe

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur

wie kan me helpen?
    accu kabel is los geweest op vakantie,nu zegt mn radio dat hij op safe staat.
    volgens het boekje moet ik eerst 10 keer een foute code ingeven om hem op safe te krijgen.
    ik heb 0 keer een code in gegeven,aangezien dat ik deze niet bij had op vakantie.
    volgens het boekje moet de garage dit verhelpen,klopt dit?
    of kan je dit ook zelf doen?
    mike

Welkom hierzo !!:angel
    Je hebt het boekje niet goed begrepen.
    Je moet gewoon de code invoeren die op je radio-pas staat… daarna doet ie het weer …

Simpel lijkt me !!

dag peter
    als ik de code moet in voeren dan moet ik dat knopje 3 sec. inhouden.
    dat is het prob. ik kan indrukken wat ik wil maar ik kom er niet in,dus dacht ik dat er op een of andere manier iets is fout gegaan met de radio.

Auto op contact
    Radio uit zetten
    Knop as en aan knop tegelijkertijd in drukken.
    Na piep signaal code in voeren.
    Code in voeren door de cijvers 1234 te gebruiken van de zendervoorkeur keuze knoppen.
    Even een voorbeeld wil je code 3476
    Druk dan 3 keer op knop 1, 4 keer op knop 2, 7 keer op knop 3, en 6 keer op knop 4
    daarna de knop as weer in drukken tot piep signaal.

Radio werkt weer.

en zo is het, nu alleen nog hopen dat je de code hebt,ik was deze toen kwijt maar heb deze via de opeldealer gewoon weer kunnen opvragen !

greetz,

origineel gepost door CORSAGSI
    en zo is het, nu alleen nog hopen dat je de code hebt,ik was deze toen kwijt maar heb deze via de opeldealer gewoon weer kunnen opvragen !

greetz,

Stel deze vraag hier ook maar weer!
    Wat is dan het getal achter op het afneembare bedieningspaneel van de radio? Niet de code?

Neej want dat zou te makkelijk zijn he, jat je de radio en dan de code achter het paneel vandaan vissen. Moet echt op je car-pass staan…deze heb je ook nodig als je een sleutel bij wil laten maken.

origineel gepost door Astraman
    Neej want dat zou te makkelijk zijn he, jat je de radio en dan de code achter het paneel vandaan vissen. Moet echt op je car-pass staan…deze heb je ook nodig als je een sleutel bij wil laten maken.

Car-pass?

Kinkt waarschijnlijk niet echt als een ruim bovengemiddeld IQ, maar wat is die car-pass en waar kan ik deze vinden.

Nog nooit van gehoord, heb je als je alleen met oude calibra’s en c kadettjes loopt te koten, denk ik.

Wist ook niet dat er mensen zijn of waren die zo’n radio wilde stelen!

helaas is het maar al te vaak zo dat de carpassen verdwijnen bij doorverkopen van de auto, was bij mijn oude corsa en vectra ook zo (carpass is een gewoon een pasje waar de code van de radio e.d op staat,zou normaal gesproken bij je boekje of zo moeten zitten.)
    gelukkig doen ze hier bij de VOD niet moeilijk over gewoon kenteken doorgeven en ze geven je de code !

greetz,

Ach zo, heb idd helemaal niets bij de vec gekregen.
    Dus als ik m’n accu ontkoppel van de vec kan ik de radio niet meer gebruiken zonder die code.

Moet zeker naar de VOD toe?

je kunt ook even bellen en dan gewoon het kenteken doorgeven das meestal al genoeg !

greetz,

Dat ga ik hier dan ff proberen, service is hier een vies
    woord.

Thanks.

Ik heb vandaag een VOD gebeld en de code voor mijn radio gekregen, alleen de verkeerde code :swear:swear.

Hij staat nu op 7 safe, heb ’t 3 X geprobeerd (cijfers in andere volgorde ingevoerd, misschien verkeerd verstaan).

Wat gebeurd er nu als je nog 7 X de verkeerde code intoetst (dat ben ik dus niet van plan)?

Is er nog een andere manier om de radio te activeren?

Heb er maar een nieuwe topic van gemaakt!!

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.