Radio bedrading Kadett C Coupe ’76

Forumindex Forums Modellen Kadett Radio bedrading Kadett C Coupe ’76

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

Hallo,

Is een iso stekker echt nodig om een autoradio aan te sluiten?

Ik heb onlangs een Kadett C Coupe uit ’76 gekocht en nu is de radio daarbij eruit gehaald. Nu heb dus geen iso aansluiting er meer inzitten maar wel een x aantal losse kabels. Er is een multimeter besteld en de batterij truuk voor de boxen gaat ook prima lukken dus de bedrading zit wel snor. Iso verloop stekker zijn wel makkelijk te vinden maar kan ik de bedrading niet rechtsreeks aan die bruine en zwarte blokjes voor de autoradio aansluiten? En waar zou ik die los kunnen krijgen? Of moet er persee een iso verloop tussen? En waar haal ik dan de mannelijke kant voor die stekker die dus aan mijn auto bedrading moet?

Alvast bedankt,

Tuurlijk kun je de draden wel direct aan de radio verbinden, maar met een beetje meer moeite heb je er zo’n mooie ISO stekker inzitten en kun je elke radio erin zetten die je wilt. Heb je het gewoon netjes voor elkaar dan. Zo’n stekker kun je gewoon bij de automaterialenzaak halen.

Is wel zo makkelijk om het met een ISO stekker aan te sluiten toch? Kun je de radio er ook zo weer uitpakken om welke reden dan ook (al zou het alleen al zijn omdat de constante plus soms op de verkeerde plek zit op de stekker van de radio, dan moet je geel en rood ff omwisselen) Gewoon ff zo’n stekker halen bij de automaterialenzaak en de draden doorverbinden daaraan… klusje van nix!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.