radio

Forumindex Forums Modellen Astra radio

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

Heej mensen!
    ik heb een vraagje heb iets heel vreemds met mijn autoradio!

dit is me autoradio:

tijdens het rijden is die mij al twee keer spontaan uit gegaan met zoon doffe knal (pofff) wat je over de luidspreakers hoort. kort daarna gaat die gewoon weer zelf aan en zijn al mijn zenders wie ik heb opgeslagen weg!
    vandaag rij ik in me auto en heb ik gewoon de radio op slam fm staan valt ineens het geluid weg en het bleef weg maar je zag wel dat hij het nog wel deed maar geen geluid.
    aan en uit zetten hielp niet.
    na een tijdje de auto uit te zijn geweest de auto weer gestart en toen deed die het ineens weer.
    een tijdje later precies weer het zelfde verhaal.
    weet iemand wat hier aan de hand is?
    want mijn spreakers zijn niet kapot.

misschien zit er een draadje los,probeer is je draaden 1 voor 1 achter je radio te bewegen als die aan staat.

had je de radio toevalig heel hard staan? sommige audio apparatuur hebben zoon beveiliging erop zitten dat je em niet kan opblazen ,als je em dan te hard zet dan valt die uit.

ik wil niet heel flauw doen, maar het ziet er uit als een merkloos kijkshop / kruidvat apparaat… dan weet je het natuurlijk maar nooit….

Slaat op beveiliging.

heb de oorzaak gevonden, 1 draadje zat los uit het blokje waardoor de steeds contact maakte en de radio uit viel.
    @ xladage goedkope koop is niet altijd een slechte koop waar koop je nog zoon radio met zulke functie’s voor dat geld.

ik zeg ook niet dat het per definitie slecht is, maar zoals je zelf al zegt: “al die functies voor dat geld” kan natuurlijk goed betekenen dat op kwaliteit bespaard wordt, qua onderdelen e/of montage.
    ik zeg niet dat het zo is, maar marge op deze producten moet ergens vandaan komen, en kwaliteit is dan het eerste waar je dat op kan halen. Andersom gezegd: als die “dure” radio’s zich niet zouden verhouden t.o.v. de goedkope, dan zou niemand meer de dure kopen…
    Ik zeg alleen dat in een radio als deze de montage of onderdelen zodanig kunnen zijn dat dit soort gedrag optreed.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.