radiateur vraag

Forumindex Forums Modellen Manta radiateur vraag

10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
  • Auteur
    Berichten
  • #17711330

    origineel gepost door deziggy
    bij rekord’s zit in de 2liter S en de 2 liter E een bredere radiator. in de 1700 en de 1900cc zit er in de rekords een smalle, tenzij voor een automaat, die hebben altijd een brede.

    In de Manta A zat altijd een smalle, behalve bij een automaat. Zo heb ik me laten vertellen door een forumlid.

    #17711331

    zoals al eerder vermeld, ben je wel zeker dat ie echt te warm krijgt?

    eens meten aan het blok, dan kunje al zeker defecte temp sensor / meter uitsluiten…

    #17711332

    in een manta-A zat nooit een 20s…..

    #17711333

    origineel gepost door cruez
    zoals al eerder vermeld, ben je wel zeker dat ie echt te warm krijgt?

    eens meten aan het blok, dan kunje al zeker defecte temp sensor / meter uitsluiten…

    is gemeten aan het blok… vloeistof gaat aan de kook. dus meter werkt perfect.

    #17711334

    origineel gepost door deziggy
    in een manta-A zat nooit een 20s…..

    weet ik. maar zoals de foto’s van babybleu aantonen:
    manta a 2.0 S is perfect mogelijk met kleine radiator. de zijne staat zelfs op LPG… wat een nog grotere warmte veronderstelt

    #17711335

    je hebt er ook niet het metalen of plastieken frame rond je schroef zitten, als je radiator al nipt is kan dat verminderd rendement van je schroef best wel de doorslag geven…

    #17711336

    en plummeuh opgelost ?

    Ik heb dit zelfde probleem met mij c kadett 2.0E ?
    Mijn vermoeden is dat de thermostaat niet open gaat
    dus dat deze kapot is ?

    Greetz,
    Alex

    #17711337

    heb het zelf ook eens gehad dacht aan de radiator. nieuwe er in en zo weer na een poosje aan de kook:hmmz.
    nieuw blok er in en weer aan de kook. ff een andereradiator er in van een gt veel te klein maar ja nu ging het wel goed dus nieuwe radiator weer verstopt gewoon te veel troep in het blok en na een lange rid berlijn was het los gekomen en net er voor de koppakking laten maken.
    dus weer een nieuwe er in en 2gaatjes in de thermostaat en hij is weer super.

    dus denk niet mijn radiator is nieuw dat dacht ik ook
    ik hoop dat het snel verholpen is voor je.;)

    #17711338

    origineel gepost door Bear79
    en plummeuh opgelost ?

    Ik heb dit zelfde probleem met mij c kadett 2.0E ?
    Mijn vermoeden is dat de thermostaat niet open gaat
    dus dat deze kapot is ?

    Greetz,
    Alex

    Nog niet opgelost… ga de radiatorkanalen eens met elkaar verbinden in plaats van dicht te stoppen. Thermostaat is er bij mij uitgegooid…

    #17711339

    origineel gepost door JohnC
    heb het zelf ook eens gehad dacht aan de radiator. nieuwe er in en zo weer na een poosje aan de kook:hmmz.
    nieuw blok er in en weer aan de kook. ff een andereradiator er in van een gt veel te klein maar ja nu ging het wel goed dus nieuwe radiator weer verstopt gewoon te veel troep in het blok en na een lange rid berlijn was het los gekomen en net er voor de koppakking laten maken.
    dus weer een nieuwe er in en 2gaatjes in de thermostaat en hij is weer super.

    dus denk niet mijn radiator is nieuw dat dacht ik ook
    ik hoop dat het snel verholpen is voor je.;)

    als het verbinden van de radiatorkanalen niet werkt, kan het inderdaad goed zijn dat bepaalde kanalen verstopt zijn… Valt ook nog te bekijken. Manta A ligt nu even stil… rij dagelijks met een Manta B en heb onlangs een Alfa Romeo GT 1971 gekocht die ook eens door de keuring zal moeten…

10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.