radiateur en condensor rot v/d astra g, komt vaker voor????

Forumindex Forums Modellen Astra radiateur en condensor rot v/d astra g, komt vaker voor????

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur

hallo,

ik verloor al enige tijd zo nu en dan koelvloeistof.
    de straat was zo nu en dan nat, en het leek te komen van de aftapplug van de radiateur, kon het slecht zien verder.
    vandaag na laten kijken, bleek de radiateur en condensor van de airco allebei rot te zijn aan 1 kant.
    heb ze laten vervangen, incl koelvloeistof, airco vullen etc 551.88 euro kwijt.
    was wel even slikken.
    moet er wel bij zeggen dat dit buiten het tunen enzo de enige bijzondere kosten zijn sinds ik de astra heb.
    dat is inmiddels 2.5 jaar, en de astra heeft 160.000 gelopen.

nu vroeg ik mij af, komt dit vaker voor?

mijn astra is van 2002 met een z16se motorblok.

Jup, Komt vuil tussen en Rotten ze weg.

Ook tussen de Condensor en Koelvin aan de voorzijde van de auto komt vuil tussen en rot de condensor door.

willem

Flink bedrag….

zeker de hoofdprijs
    dat kan veel goedkoper hoor

ik heb me radiateur ookal vervangen, maar geen idee of er bij mij de zelfde inlag.
    in elk geval heb ik nu niet meer een radiateur met slappe mondstukken, maar volledig alu.

maar das wel een joekel bedrag zeg!

Condensor is anders wel prijsig voor een astra g en airco vullen kost ook al zo 90 euro.

Ik denk dat het bedrag wel los loopt

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

Bij mijn Astra de radiateur vervangen laatst, een van Ava Cooling, was 113 euro…

ik denk dat je over de prijs je beter had moeten laten voorlichten of dat eerst hier posten.

je betaald of het nou bij de dealer of een niet merk gebonden garage de uren bij de een 42.50 ex bij de dealer meestel al meer als 80€ en is best wel ff werk

verder kost als je gaat zoeken op winparts je de 2 radiateuren je zo rond de 200€ doe daar is een Airco vulling bij van gemiddeld 90€ denk ik dat je een eind op weg bent

en doe is grof 2 uur en 19%btw ik denk dat je redelijk in de buurt komt

ook de berekende koel vloeistof kan ook een goede longlife voor de helf van de prijs .ik koop in of betaal 1,68€ per liter

maar bij de garage moet ook het licht branden en hebben speciaal gereedschap en personeel en dat kost ook het nodige .

welke prive kan een Airco vullen ??????? maar als een beun /of vriend kennis je wagen had gerepareerd had je ook zo de airco kunnen laten vullen !!!!!

zijn allemaal keuze,s en die moet je vooraf maken ,niet als ja al betaald en klaar bent .

dus eerlijk is eerlijk ik vind het voor een garage een nette prijs en je hebt garantie !!!!!

bert

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.